مودریچ: استراحت پیش از فصل نداشتم و عوارض آن حالا مشخص شده است

مودریچ: استراحت پیش از فصل نداشتم و عوارض آن حالا مشخص شده است

سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ آماده می شود تا در لیگ ملت های اروپا به همراه کرواسی به مصاف اسپانیا برود و معتقد است که عدم فرصت کافی برای استراحت در تابستان دلیل عدم درخشش او در فصل جاری است.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در آستانه دیدار برابر اسپانیا که خودش به شوخی آن را یک جنگ برای گرفتن انتقام شکست 6 - 0 می نامد، به خبرنگاران گفت: " هنوز شانس داریم اما برای حفظ این شانس باید اسپانیا را شکست دهیم و سپس روز یکشنبه در لندن به مصاف انگلیس خواهیم رفت. فرصت کوتاهی بین دو بازی است. درک آن سخت است اما ما تمام تلاشمان را می کنیم. طبیعی است که پس از جام جهانی نتوانیم ریتم همیشگی را حفظ کنیم. تنش زیادی در مدت زمان کوتاهی وارد می شود و باید بهای آن پرداخت شد. در جام جهانی همه چیز خوب پیش رفت و ما در سطح خوبی بازی کردیم و پس از آن سخت است که همان آمادگی را حفظ کرد. "

لوکا مودریچ درباره حضور سولاری در رئال مادرید گفت: " ما عمکلرد بهتری داریم. فکر می کنم تیم خوب است و کم کم پیشرفت می کنیم. احساس بهتری دارد. از نظر روحی جام جهانی بهای زیادی از من گرفت اما برای من مهم بود که در تعطیلات پیش فصل استراحت کنم. تنها یک ماه پس از فینال جام جهانی به میدان رفت و نیاز به یک استراحت پیش فصل دارم. حالا بهتر هستم، پاها، سر و همه چیز در حال حاضر بهتر شده است. "

1070