سبایوس: سولاری فکر می کند ایسکو آماده نیست

سبایوس: سولاری فکر می کند ایسکو آماده نیست

سایت رسمی فوتبالی - دنی سبایوس مدعی شد که سانتیاگو سولاری معتقد است که ایسکو پس از عمل جراحی آپاندیس خود هنوز به دوران اوج بازنگشته است.

به گزارش فوتبالی، ایسکو عمل جراحی آپاندیس انجام داده اما خیلی زود توسط لوپتگی در ترکیب تیم استفاده شد و در شکست تحقیرآمیز 5 - 1 رئال مادرید برابر بارسلونا نیز در ترکیب اصلی قرار داشت. اما سولاری از زمان حضور خود روی نیمکت این تیم از ایسکو استفاده نکرده است. او پیش از این اعلام کرده بود که عجله ای برای استفاده از ایسکو ندارد. سبایوس در این باره اظهار داشت: " او بازیکنی است که از مصدومیتی جدی بازگشته و عمل جراحی سختی داشته است. او در زمان لوپتگی دو بازی پیاپی در ترکیب تیم قرار داشت اما سولاری معتقد است که ایسکو کمی دور از آمادگی است اما با تمام توان تمرین می کند. سولاری اهمیت مدیریت رختکن را می داند و با ارزش های فلسفه رئال مادرید آشناست. "

سبایوس همچنین تایید کرد که فصل گذشته درخواست بازگشت به رئال بتیس را به دلیل نداشتن موقعیت کافی برای حضور در زمین مطرح کرده است. او ادامه داد: " در ژانویه در فکر بازگشت قرضی به بتیس بودم. زیدان به من گفت که زمان ماندن است. بیشتر بازی به من رسید و ثمره تلاش و صبرم را به دست آوردم. وقتی به بتیس برگشتم و آنها برای من سوت زدند، ناراحت شدم. آنها می توانستند قرارداد من را در بتیس تمدید کنند. همه تقصیرها به گردن من انداخته شد و آنها خود را بی گناه جلوه دادند. "

1070