ریوالدو: وینیسیوس باید از ابتدای فصل در ترکیب رئال مادرید قرار می گرفت

ریوالدو: وینیسیوس باید از ابتدای فصل در ترکیب رئال مادرید قرار می گرفت

سایت رسمی فوتبالی - ریوالدو، بازیکن سابق بارسلونا، اعتقاد دارد که وینیسیوس جونیور، خرید جدید رئال مادرید، باید از ابتدای فصل در ترکیب این تیم قرار می گرفت.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو از جولن لوپتگی به دلیل عدم استفاده از هموطنش و فرستادن به تیم دوم مادرید انتقاد کرد. او اظهار داشت: " وینسیوس باید از ابتدای فصل در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار می گرفت. حالا او با سولاری فرصت بیشتری دارد و فکر می کنم به روند خوب خود ادامه داده و فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کند. او بازیکن بزرگی است که شخصیت خوبی از خود در زمین نشان داده است. برای یک بازیکن جوان به سن او که تنها 18 ساله است، پختگی خوبی دارد. "

ریوالدو همچنین درباره سرمربی جدید رئال مادرید گفت: " چهار بازی، چهار پیروزی. باید برای این موفقیت به او تبریک گفت اما باید صبر کرد و دید که او می تواند در لحظات سرنوشت سازی مانند لیگ قهرمانان نیز این موفقیت را ادامه دهد یا خیر. آینده او به عنوان سرمربی رئال مادرید در این رقابت ها تعیین می شود و وقتی بازی های مهم فر برسد، سختی ها مشخص می شود و تنها در این لحظات می توان تشخیص داد که آیا او مربی مناسبی برای این باشگاه است. "

1070