اینیستا: اگر نیمار به رئال برود ناراحت نمی‌شوم؛ دوست دارم روزی به بارسلونا برگردم

اینیستا: اگر نیمار به رئال برود ناراحت نمی‌شوم؛ دوست دارم روزی به بارسلونا برگردم

سایت رسمی فوتبالی – نیمار ممکن است در آینده راهی رئال مادرید شود. با این حال، آندرس اینیستا، هم‌تیمی سابق او در بارسلونا گفته اگر این اتفاق بیفتد، ناراحت نخواهد شد.

از زمانی که کریستیانو رونالدو رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرده، بارها خبر احتمال پیوستن نیمار 26ساله به رئال شنیده شده است.

حالا اینیستا می‌گوید: «اگر نیمار به رئال مادرید برود برایم آزاردهنده نخواهد بود. به نظرم در نهایت بارسلونا تیمی با بازیکنان بزرگ دارد، و در هر فصل به دنبال فتح تمامی جام‌ها خواهد بود. همچنین نمی‌توانم با قاطعیت بگویم که نیمار به بارسلونا برنمی‌گردد. روشن است که او بازیکنی در کلاس جهانی است که تفاوت را رقم می‌زند. اما به نظرم بازگشت او به بارسا بعید است. در هر حال من هیچ چیز را قاطعانه رد نمی‌کنم.»

او همچنین درباره اخراج جولن لوپتگی از رئال مادرید صحبت کرد: «جولن زمانی که با رئال مادرید قرارداد امضا کرد می‌دانست چه کار کرده است. باشگاه رئال پس از آن که کارهای خیلی مهمی در فصل‌های پیش انجام داده بود به دنبال نتیجه بود. مربی‌گری در رئال کار آسانی نیست، و در نهایت، اگر نتایج به سود شما نباشند، رییس مجبور می‌شود تصمیماتی مانند اخراج مربی بگیرد.»

او همچنین درباره اوضاع فعلی بارسلونا صحبت کرد: «به خاطر برنامه بازی‌هایمان تنها می‌توانم دیدارهای ساعت 16:15 را تماشا کنم. اما از طریق هم‌بازی‌های قدیمی‌ام اوضاع فعلی باشگاه را زیر نظر دارم. من دوست دارم در پستی به باشگاه برگردم که می‌توانم در آن بهترین عملکرد را داشته باشم. شاید در آینده بتوانم دستیار مربی شوم.»

8444