تریپیر از فهرست تیم ملی انگلیس خط خورد

تریپیر از فهرست تیم ملی انگلیس خط خورد

سایت رسمی فوتبالی - کیران تریپیر به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از فهرست تیم ملی انگلیس برای دیدار برابر انگلیس و کرواسی خط خورد.

به گزارش فوتبالی، تریپیر در دقیقه 24 دیدار تاتنهام برابر کریستال پالاس از ترکیب این تیم بیرون رفت تا به درمان مصدومیت خود بپردازد. این بازیکن روز دوشنبه به اردوی تیم ملی فراخوانده شد اما پس از بررسی شرایط مشخص شد که بهتر است برای ادامه روند درمانی خود به تاتنهام بازگردد. مشخص نیست که این مصدومیت چه مدت این بازیکن را از میادین دور نگه خواهد داشت. تاتنهام بدون شک و با توجه به بازی های سختی که با چلسی، اینتر و آرسنال در پیش دارد علاقمند است که هر چه سریعتر دوره درمانی این بازیکن طی شود. این دومین بازیکن از اردوی تیم گرت ساوت گیت بعد از دنی ولبک است که به دلیل مصدومیت کنار گذشته می شود. گفته می شود ولبک به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا باید دو عمل انجام دهد.

انگلیس روز پنج شنبه در دیدار دوستانه و برای خداحافظی وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس، به مصاف تیم ملی آمریکا می رود. آنها سه روز بعد در دیداری حساس در لیگ ملت های اروپا باید رو در روی تیم ملی کرواسی قرار بگیرند.

1070