احتمال انتقال بازی‌های پدیده از مشهد به بجنورد وجود دارد

احتمال انتقال بازی‌های پدیده از مشهد به بجنورد وجود دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- به دلیل مشکلات مالی و طلب کردن پول برای میزبانی در مشهد این احتمال وجود دارد که بازی‌های خانگی تیم پدیده به استان خراسان شمالی و شهر بجنورد منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، به دلیل برخی مشکلات این احتمال وجود دارد که تیم فوتبال پدیده خراسان بازی‌های خانگی خود را به استان خراسان شمالی برده و در ورزشگاهی در بجنورد میزبان رقبایش باشد.

از باشگاه پدیده برای استفاده از ورزشگاه امام رضا پول خواسته شده و این در حالی است که باشگاه پدیده این روزها برای هزینه‌های جاری باشگاهش هم دچار مشکلات عدیده مالی است و توانایی پرداخت پول برای برگزاری بازی‌های خانگی‌اش را ندارد. از طرف دیگر ورزشگاه ثامن مشهد آماده میزبانی از مسابقات نیست و ورزشگاه تختی این شهر هم زیرساخت‌های لازم را ندارد.

از باشگاه پدیده برای تمرین در ورزشگاه امام رضا 20 میلیون تومان، برای برگزاری بازی‌های دوستانه 30 میلیون تومان و برای برگزاری بازی‌های رسمی 50 میلیون تومان پول طلب شده است و مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستند و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که بازی‌های خانگی این تیم به استان خراسان شمالی منتقل شوند.

7655