نگرانی ماتئوس برای بواتنگ: شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشود!

نگرانی ماتئوس برای بواتنگ: شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشود!

سایت رسمی فوتبالی - لوتار ماتئوس نگران است که ژروم بواتنگ تا زمان حضور یواخیم لوو در تیم ملی آلمان دیگر به این تیم دعوت نشود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی آلمان تصمیم گرفت مدافع بایرن مونیخ را برای دیدار دوستانه برابر روسیه که روز پنجشنبه برگزار می شود و همچنین دیدار لیگ ملت های اروپا برابر هلند که روز دوشنبه برگزار خواهد شد، کنار بگذارد. او باور دارد که این مدافع 30 ساله پس از مشکلاتی که با مصدومیت و بازگشت به دوران آمادگی خود داشته نیاز به استراحت دارد. اسطوره بایرن، لوتار ماتئوس، که بیشتری بازی ملی تاریخ تیم ملی آلمان را نیز دارد، معتقد است که شاید این اتفاق پایانی بر حضور بواتنگ در تیم ملی حداقل تا زمان حضور یواخیم لوو باشد. 

او در ستون خود در اسکای اسپرت آلمان نوشت: " ممکن است این جدایی طولانی مدتی برای ژروم بواتنگ از تیم ملی آلمان تا زمان حضور یواخیم لوو روی نیمکت این تیم باشد. فکر می کنم این اتفاق دلایل متفاوتی دارد. اولین آنها البته دستاوردهای ورزشی چند ماه اخیر است. می توانم تصور کنم که سرمربی از این نتایج و مصدومیت بواتنگ پس از شکست 3 - 0 برابر هلند در ماه گذشته راضی نیست. چرا که چند روز بعد او حضور کاملی در جلسه تمرینی با بایرن مونیخ داشت. "

یواخیم لوو در توضیح خط زدن این بازیکن گفته بود: " با او صحبت کردم و قانع شدم که بهتر است استراحت کند. به او گفتم که گزینه های زیادی برای پست او دارم و بازیکنان جوان زیادی در تیم هستند. نمی خواهم نسل 2014 را بیرون کنم اما حالا زمان تغییرات است. تیم نیاز به رشد دارد و این وظیفه من است که این کار را انجام دهم. "

1070