علی دایی: برای جذب بازیکن فکر کرده‌ایم اما پول نداریم/ هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم!

علی دایی: برای جذب بازیکن فکر کرده‌ایم اما پول نداریم/ هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم!

وبسایت رسمی فوتبالی- علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که تیمش هنوز به آمادگی و انسجام لازم نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: ابتدا باید عذرخواهی کنم بابت تأخیر در حضورم که به دلیل ترافیک شهر بود. باید بگویم هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم و ما فردا هم یک بازی خیلی سخت داریم. فردا با یک تیم سختکوش بازی داریم که این تیم به هیچ عنوان در بازی‌های داخل و خارج از خانه‌اش به هیچ تیمی باج نداده است. ماشین‌سازی تیم خوبی است و ما باید مقابل آنها از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه قرار است تیمش را تقویت کند یا خیر، گفت: برای تیم فکرهای زیادی داریم، اما ما یک مشکل اساسی داریم و آن هم پول است. در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توانیم بازیکن داخلی جذب کنیم، چون همه نفرات خوب تیم دارند. ما باید به دنبال بازیکن خارجی باشیم که آن هم با این نوسانات دلار نمی‌توانیم بازیکن خارجی خوب جذب کنیم.

دایی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ساخت خانه‌های جدید برای زلزله‌زدگان کرمانشاه به کجا رسید، عنوان کرد: من درباره زلزله کرمانشاه فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. یک کار دلی بود که با کمک دوستان و مردم انجام دادیم و از اینجا به بعد هم انجام خواهیم داد. در حال حاضر ساخت یکی از روستاهایی که وجود داشت را تمام کردیم و در یکی دو ماه دیگر هم برای ساخت روستای بعدی اقدام خواهیم کرد. تا آنجا که بتوانیم سعی خواهیم کرد با کمک دوستانم تعداد بیشتری خانه در این روستاها اضافه کنیم.

9697