امباپه: میزان سرمایه جاری در فوتبال شرم آور است

امباپه: میزان سرمایه جاری در فوتبال شرم آور است

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، یکی از پر درآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال است که باور دارد میزان سرمایه جاری در سطوح بالای فوتبال شرم آور شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 19 ساله پس از انتقال از موناکو به پاری سن ژرمن با مبلغ 180 میلیون یورو تبدیل به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال شد. هم تیمی او، نیمار، با انتقال 222 میلیون یورویی خود از بارسلونا به پاری سن ژرمن، گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ است. امباپه به آر تی اس گفت: " میزان سرمایه جاری در فوتبال واقعا برای من که از یک خانواده کاملا کم بضاعت آمدم، شرم آور است. درست است که این اتفاقات ناراحت کننده است اما بازار همین است. دنیای فوتبال به این صورت کار می کند. من نمی خواهم انقلابی در دنیای فوتبال انجام دهم. من جزئی از این سیستم هستم. باید بدانی چطور به این موارد احترام بگذاری و در جایگاه خودت قرار بگیری. "

بسیاری این بازیکن را با پله، بازیکن اسطوره ای برزیل، مقایسه می کنند. اما امباپه تاکید دارد که نمی خواهد مشابه کس دیگری باشد. او در این باره اظهار داشت: " نمی خواهم یک کپی از بازیکنی دیگر باشم. می خواهم مانند اسطوره ها، داستان خودم را بسازم. فکر می کنم داشتن اعتماد به نفس طبیعی است حتی در زندگی روزمره نیز به این موضوع نیاز است. "

امباپه همچنین مدعی شد که حفظ حس شوخ طبعی بسیار مهم و اساسی است. او اضافه کرد: " هیچ زمانی برای خندیدن بد نیست. من همیشه و حتی 5 دقیقه پیش از بازی شوخی می کنم. کمی رفتار کودکانه بد نیست. فوتبال آنقدر پر از فشار است که کمی تفریح به این محیط آسیب نمی زند. "

1070