بهنام محمودی: نمی‌دانم در تیم ملی چه کسی دیپلم دارد، چه کسی ندارد

بهنام محمودی: نمی‌دانم در تیم ملی چه کسی دیپلم دارد، چه کسی ندارد

ورزش > والیبال - بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران بعضی صحبت‌های نقل شده از قول خودش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته بهنام محمودی و بهروز عطایی دو چهره مطرح والیبال ایران مهمان كافه خبر بودند و دلایل ناكامی تیم ملی ایران در جام جهانی والیبال را بررسی كردند. متن كامل این میزگرد روز گذشته در خبرآنلاین منتشر شد اما اخیرا جملاتی به نقل از بهنام محمودی منتشر شده كه باعث تعجب این ستاره سابق والیبال ایران شده است.
به نقل از بهنام محمودی نوشته شده كه رشد والیبال ایران حباب گونه بوده و میانگین سواد بازیكنان تیم ملی كمتر از دیپلم است. همچنین به نقل از او نوشته شده كه بازیكنان تیم ملی زمان زیادی را در فضای مجازی می گذرانند و تمام دنیای والیبالیست ها شده پول. اما محمودی این صحبت‌ها را تكذیب می‌كند و به خبرآنلاین می‌گوید: «من اخیرا اصلا با كسی مصاحبه نكرده‌ام. فقط با خبرآنلاین و خبرورزشی مصاحبه كرده‌ام كه در این مصاحبه هم چنین حرف‌هایی نزده ام. متن این مصاحبه در دسترس است و همه می‌توانند ببینند كه من چنین حرف‌هایی به زبان نیاورده‌ام.»
او ادامه داد: «من اصلا نمی‌دانم كدامیك از بازیكنان تیم ملی دیپلم دارند و كدامیك ندارند. نمی‌دانم چرا چنین چیزی به نقل از من منتشر شده است. این حرف‌ها را تكذیب می‌كنم و دوباره می‌گویم كه به هیچ وجه چنین جملاتی به زبان نیاورده‌ام. ضمنا الان تیم ملی نیاز به آرامش دارد و باید به تیم كمك كنیم. اگر هم والیبال ایران مشكلی دارد باید بعد از این مسابقات در كارگروهی، مشكلات تیم ملی بررسی شود. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نیت آن‌ها تفرقه انداختن بین من و بازیكنان تیم ملی است. علاوه بر شهرام كه برادرم است، بقیه بازیكنان تیم ملی هم مثل برادرم هستند.»
43 43