آلیسون: می خواهم بهترین باشم

آلیسون: می خواهم بهترین باشم

سایت رسمی فوتبالی - آلیسون می گوید که می خواهد بهترین دروازه بان برای لیورپول باشد تا بهای پول هنگفتی که برای خریدش پرداخت شده را جبران کند.

به گزارش فوتبالی، آلیسون وقتی در ماه جولای با قیمت 67 میلیون پوند از رم به لیورپول پیوست، تبدیل به گرانقیمت ترین دروازه بان جهان شد. بازیکن تیم ملی برزیل آغاز خوبی در لیگ برتر و تیم لیورپول داشته و تا به حال تنها 5 گل در فوتبال انگلیس دریافت کرده است. هرچند این بازیکن 26 ساله باور دارد که هنوز برای پیشرفت جا دارد. او در آستانه بازی دوستانه تیم ملی برزیل برابر اروگوئه اظهار داشت: " من با قیمت زیادی به این تیم آمدم و بعضی مردم انتظار دارند که من بهترین باشم. این کار آسان نیست اما من تلاش خودم را می کنم. هنوز خیلی زود است که بگویم از نحوه بازی کردنم راضی هستم اما تمام تلاشم را می کنم تا بهترین باشم و عملکرد بهتری داشته باشم. از انتقالم به لیگ برتر بسیار بسیار خوشحال هستم. به سختی تلاش می کنم تا به لیورپول و البته تیم ملی برزیل کمک کنم به اهدافشان دست پیدا کنند. "

این بازیکن درباره شرایط بازی در لیگ برتر انگلیس گفت: " لیگ برتر تنش زیادی دارد. باید تمام مدت متمرکز بود. چیزهایی که در این لیگ مهم است توجه و تمرکز است. آنها از من خواستند که از نظر روحی بسیار قوی باشم. تیم من دفاع بسیار خوبی دارد بنابراین خیلی پیش نمی آید که توپ به طرف دروازه من بیاید. اما یک یا دو موقعیت داشته ام که توانایی های خودم را نشان دهم بنابراین باید تمام مدت متمرکز باشم. "

1070