انتقاد باشگاه نفت آبادان از نحوه واکنش فردوسی‌پور

انتقاد باشگاه نفت آبادان از نحوه واکنش فردوسی‌پور

وبسایت رسمی فوتبالی- باشگاه نفت آبادان با انتشار مطلبی نسبت به واکنش عادل فردوسی‌پور بعد از کارشناسی داوری بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، سایت این باشگاه نوشت: در برنامه 90 شب گذشته مجری برنامه در واکنشی عجیب نسبت به یکی از صحنه‌های داوری دیدار نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان چند بار متوالی با بیان اینکه «به جان خودم پا رو زد» به دنبال تغییر نظر کارشناس داوری به ضرر نفت آبادان بود!

ابتدا به ساکن ما هواداران نفت نیز «به جان خودمان» قسم می‌خوریم که همانند کارشناس داوری شما معتقدیم که وفا هخامنش توپ مدافع حریف را رد کرد و در حالت محال حتی اگر غیر از این نیز باشد، شما به عنوان مجری یک برنامه پربیننده چرا در مقام قاضی خودنمایی می‌کنید(؟!) اگر منوال اینگونه است، چرا کارشناسی برای بررسی صحنه‌های داوری به برنامه دعوت می‌شود؟!

خود 90 کار بررسی عملکرد داورها را انجام بدهد و به جان خودش قسم بخورد که با پخش کلیپی در خصوص کرار جاسم تاثیری بر ذهنیت داوران لیگ برتر نداشته است؛ نمونه بارز آن، پنالتی‌ای که در روز بازی با نفت مسجدسلیمان شکل گرفت و سوخت.

خودتان باشید و به جان‌تان قسم بخورید که در روزی که 3پنالتی مسلم نفت آبادان در روز مسابقه با پیکان دیده نشد؛ فقط عذرخواهی آبادانی‌ها لازم بود و بس!

9697