بازگشت سیامک نعمتی به خط دفاع

بازگشت سیامک نعمتی به خط دفاع

سایت فوتبالی - بعد از آنکه پرسپولیسی‌ها حسین ماهینی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند حالا محمد انصاری هم در دیدار مقابل کاشیماآنتلرز با مصدومیتی مشابه مواجه شده و او هم احتمالا تا ماه‌ها خانه‌نشین است. فشار بازی‌ها و مصدومیت‌های پیاپی باعث شده تا برانکو 2 مهره اصلی خط دفاعی تیمش را از دست بدهد و به دلیل محرومیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان حالا دست سرمربی کروات این تیم بیش از پیش خالی است. 

بعد از مصدومیت محمد انصاری بار دیگر شاهد تغییرات اجباری در خط دفاع تیم پرسپولیس خواهیم بود؛ حداقل تا نیم‌فصل شایان مصلح در پست دفاع چپ باقی خواهد ماند، خلیل‌زاده که بعد از مصدومیت ماهینی از عمق به سمت راست خط دفاع منتقل شده بود تا جای خالی شماره ۱۳ را پر کند ناگزیر به عمق بازمی‌گردد و بار دیگر کنار سیدجلال حسینی قرار خواهد گرفت، سیامک نعمتی هم به احتمال فراوان از این پس دفاع راست پرسپولیس است.

 سیامک نعمتی فصل جاری در لیگ قهرمانان آسیا یک بار در بازی رفت مقابل السد در قطر که با برتری یک-صفر سرخ‌پوشان همراه بود در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفت و نمایش قابل قبولی داشت. حالا با مصدومیت انصاری از این پس او حداقل تا نیم‌فصل و اضافه شدن مهدی شیری در این پست به میدان می‌رود. البته شیری تنها مدافع جدید پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نخواهد بود و این تیم در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل علاوه بر رفیعی، ترابی، شیری و شریفی که پیش‌تر با آن‌ها قرارداد بسته‌اند باز هم بازیکن جذب خواهد کرد و خریدهای جدید سرخ‌ها به احتمال فراوان در خط دفاعی خواهد بود.

 با توجه به مصدومیت ماهینی و انصاری، پرسپولیس بدون شک کنار شایان مصلح نیاز به دفاع چپ دارد. سرخ‌ها همچنین در حال حاضر به جز حسینی و خلیل‌زاده دفاع وسط تخصصی ندارند و به همین دلیل به نظر می‌رسد در این پست هم نیاز به بازیکن دارند. با توجه به شرایط سخت موجود در خط دفاع پرسپولیس، این تیم در نیم‌فصل علاوه بر اضافه شدن مهدی شیری اقدام به خرید 2 بازیکن در پست‌های دفاع وسط و دفاع چپ خواهد کرد.

1984