عه ؟! از بنر عجیب پورتو تا جمع کردن امضا برای برکناری داور آرسنال – چلسی

عه ؟! از بنر عجیب پورتو تا جمع کردن امضا برای برکناری داور آرسنال – چلسی

امشب هم با یکی دیگر از مجموعه مطالب «عه؟!» با شما هستیم. امشب بیشتر مطالب و سوژه ها را از رخداد سوژه خیز بازی چلسی – آرسنال برای شما خواهیم داشت؛ با سوت همراه باشید.

کمپین تحریم قهوه برای دیگو کاستا

هواداران تیم آرسنال به خاطر مظلوم نمایی ای که دیگو کاستا در بازی آرسنال – چلسی انجام داد و منجر به اخراج پائولیستا از بازی توسط مارک دین داور این بازی شد او را به قهوه تحریم تهدید کردند.

با اینکه هنوز رابطه ای میان کاستا و قهوه پیدا نشده است اما هنوز این کمپین در صفحات مجازی هواداران آرسنال ادامه دارد تا بتوانند کارت قرمز گابریل پائولیستا را برگردانند. اکنون نگاهی به متن های برخی از این هواداران می پردازیم:

من که کاستا را تحریم کردم – دیویدما اینجا کاستا نداریم به خاطر همین کل کانادا پشت شماست توپچی ها! – تریسیاکاستا تحریم! هم مغازه های قهوه هم کاستا.

کمپین تحریم قهوه کاستا

عجیب ترین بنر هواداری پورتو برای بنفیکا

پیش از اینکه پورتو بتواند بنفیکا را ۱-۰ شکست دهد هواداران این باشگاه بنری بزرگ را به ورزشگاه محل بازی آوردند و سپس چشم های آن اژدهایی که نماد پورتو است را آتش زدند تا نشان دهند این اژدهای خشمگین تا ۹۰ دقیقه دیگر بنفیکا را با خاک یکسان می کند! (بنرهای عجیب دنیای فوتبال را تماشا کنید)

بنر آتشین پورتو برای تهدید بنفیکا

جمع کردن امضا برای برکناری مارک دین

هواداران آرسنال و همه کسانی که بازی چلسی و آرسنال را دیده اند به خاطر اخراج هایی که داور بازی یعنی مارک دین انجام داده بود از وی شاکی هستند. هواداران باشگاه آرسنال در وب سایت change.org تصمیم گرفته اند تا داور این بازی را با جمع آوری امضا و رای بتوانند برکنار کنند. تا هم اکنون ۵۵۰۰۰هوادار آرسنال در این وب سایت ثبت نام کرده اند.

تصویر مارک دین داور مغضوب هواداران آرسنال

به نظر شما چرا مارک دین چنین کاری کرد؟ آیا کمک داوران نتوانستند به وی اطلاعات صحیحی درمورد آن واقعه میان دیگو کاستا و پائولیستا بدهند؟