برانکو در رختکن پرسپولیس به شاگردانش چه گفت؟

برانکو در رختکن پرسپولیس به شاگردانش چه گفت؟

وب سایت رسمی فوتبالی- برانکو اصولاً مربی آرامی است که سعی می‌کند در رختکن تیمش هم، چنین شرایطی به وجود بیاورد.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانی کاشیما آنتلرز به پایان رسید، اما به نظر می‌رسد تا مدت‌ها همه در خصوص آن حرف بزنند و اخبار جدیدی از دل آن به بیرون درز پیدا کند. دیروز یکی از کسانی که قبل از شروع بازی برگشت در رختکن پرسپولیس حضور داشت داستان جالبی تعریف کرد. 

طرف به ما گفت: دیدار شنبه هم برابر کاشیما بازی مهمی (شاید هم مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه پرسپولیس) بود. پرسپولیس با وجود ارائه بازی خوب در نیمه اول بازی رفت، نیمه دوم را به کاشیما واگذار کرده و دو بر صفر باخته بود، بنابراین برانکو امیدوار بود با تمرکز کامل و جنگندگی بازیکنانش به همراه استفاده از امتیاز میزبانی و فشار تماشاگران بتواند این نتیجه را جبران کند. به همین خاطر برانکو پس از آرام کردن فضای رختکن صدایش را صاف کرده و خطاب به شاگردانش گفت: «فرض کنید امروز آخرین بازی عمر فوتبالی تان است. باید آنقدر بدوید و بجنگید که در پایان بازی شرمنده و با افسوس زمین چمن ورزشگاه آزادی را ترک نکنید. شما ۹۰ دقیقه فرصت دارید تاریخ‌ساز شوید و جام قهرمانی را بالای سر ببرید. تلاش کنید، بجنگید و بدانید هر اتفاقی هم رخ بدهد من از شما حمایت خواهم کرد و...»

پس از صحبت‌های برانکو سایر عوامل تیم به ویژه سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و کریم باقری دستیار ایرانی برانکو هم صحبت‌هایی داشتند که جوان‌تر‌ها را برای ارائه بازی بهتر تحریک کنند. 

هر چند در نهایت بازی به سود کاشیما آنتلرز به تساوی بدون گل انجامید، اما بازیکنان پرسپولیس هم تلاش خود را کردند. پرسپولیس در بدترین شرایط خود و در حالی که روی نیمکت ذخیره‌ها هم خالی‌تر از همیشه به نظر می‌رسید نمایش چندان بدی نداشت و باید بار دیگر به همگی خسته نباشید گفت. 

برانکو هم با دست خالی و بدون ستاره شاهکار کرد تا تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.

7655