وازکز: بحران؟ ما تنها 4 امتیاز با بارسلونا فاصله داریم!

وازکز: بحران؟ ما تنها 4 امتیاز با بارسلونا فاصله داریم!

سایت رسمی فوتبالی - لوکاس وازکز با تاکید بر این که آنها تنها 4 امتیاز با بارسلونا، صدرنشین لالیگا، فاصله دارند، هرگونه بحران در رئال مادرید را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان حاضر در سانتیاگو برنابئو تا به اینجای فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند و عدم موفقیت آنها منجر به اخراج جولن لوپتگی، سرمربی این تیم، از نیمکت مادریدی ها شد. این تصمیم پس از شکست 5 - 1 رئال مادرید در الکلاسیکو عملی شد و سانتیاگو سولاری جانشین این مربی در کادر فنی این تیم شد. پس از حضور این مربی آنها موفق به کسب 4 پیروزی پیاپی شده اند. لوکاس وازکز پس از پیروزی 4 - 2 شب گذشته این تیم برابر سلتاویگو به خبرنگاران گفت: " این بازی بسیار مهمی برای ما بود. ما دوباره پیروز شدیم و وقتی نتیجه خوب می گیریم، اعتماد به نفس بازیکنان بالا می رود و شرایط خوب می شود. صحبت های بسیاری درباره بحران در رئال مادرید می شود و این در حالی است که ما انها 4 امتیاز با بارسلونا فاصله داریم. ما تلاش می کنیم تا این فاصله را کم کنیم و به کورس قهرمانی برگردیم. "

پس از کسب نتایج موفقیت آمیز توسط سولاری، صحبت هایی درباره حضور دائمی این مربی روی نیمکت رئال مادرید شنیده می شود. وازکز با حمایت از این صحبت ها اظهار داشت: " ما حس های خوب را دوباره برگرداندیم. دوباره پیروز بازی ها شدیم و از نظر من او این حق را به دست آورده که به کار خود در کادر فنی ادامه دهد. می دانیم که چطور به بدشانسی های مصدومیت های پیاپی غلبه کنیم. بیشتر از هر زمان دیگری نشان دادیم که یک تیم هستیم و وقتی کسی از نیمکت می آید خودش را برای تمام تیم فدا می کند. "

1070