سد بزرگ مقابل فولادی‌ها برای قطع همکاری با ایلی استان

سد بزرگ مقابل فولادی‌ها برای قطع همکاری با ایلی استان

وب سایت رسمی فوتبالی- رقمی که باشگاه فولاد خوزستان باید برای فسخ قرارداد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بپردازد به اندازه‌ای است که آنها را فعلاً از قطع همکاری با این مربی رومانیایی منصرف کرده است.

به گزارش وب سایت فوتبالی، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان بعد از کنار گذاشتن سیداکبر پورموسوی تصمیم گرفتند تا هدایت این تیم را به ایلی استان بسپارند. این مربی رومانیایی اما نتایج خوبی در فولاد نگرفته است و آنها در آخرین بازی هم در ورزشگاه خانگی خود مغلوب سپیدرود رشت شدند. بعد از این بازی شایعاتی در خصوص احتمال برکناری استان شنیده  شد که البته مسئولان فولاد این خبر را تکذیب کردند و در نهایت 20 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی کسر شد.

با نتایجی که فولاد گرفت، انتظار می‌رفت مسئولان این باشگاه با ایلی استان قطع همکاری کنند که این اتفاق رخ نداد. یکی از مسئولان باشگاه فولاد به خبرنگار تسنیم خبر داد که مبلغ قرارداد استان به دلار است و با توجه به نوسان در بازار ارز، رقم قرارداد این مربی از لحاظ ریالی سنگین شده است. به گفته این مقام مسئول، اگر باشگاه فولاد استان را برکنار کند باید هزینه سنگینی را بابت کنار گذاشتن او بپردازد و همین موضوع باعث شده است تا سد بزرگی برابر مسئولان فولاد قرار بگیرد.

7655