احتمال تأخیر در برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس وجود دارد

احتمال تأخیر در برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس وجود دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- مجمع عادی باشگاه پرسپولیس قرار است 26 آبان برگزار شود اما به دلیل برخی مسائل به احتمال فراوان این مجمع با تأخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش وب سایت فوتبالی، مجمع عادی باشگاه پرسپولیس قرار است روز شنبه 26 آبان ماه سال جاری به میزبانی وزارت ورزش برگزار شود و دعوت‌نامه‌ای در همین رابطه به دست مدعوین رسیده است. در این مجمع قرار است وزرای ورزش و جوانان، وزیر ارشاد، وزیر اقتصاد و وزیر رفاه حضور داشته باشند اما به احتمال فراوان این مجمع به تعویق خواهد افتاد و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

در این مجمع قرار است گزارش مالی باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد اما از آنجایی که این گزارش مالی آماده نیست به احتمال فراوان این مجمع هم به تعویق خواهد افتاد. تصویب اساسنامه یکی دیگر از دستور جلسه‌های این مجمع خواهد بود چرا که آخرین اساسنامه برای زمان مدیریت محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس بوده و برای دوران حاضر باید اساسنامه باشگاه پرسپولیس به تصویب برسد.

اهدای پاداش به اعضای هیأت مدیره، بررسی گزارش مالی و مواردی دیگر از جمله مباحثی است که در مجمع در خصوص آن بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. این در حالی است که به نظر می‌رسد درباره آینده کار حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشسته بودن هم در این مجمع صحبت‌هایی انجام خواهد شد. از طرف دیگر 24 آبان ماه آخرین مهلت اشتغال به کار بازنشستگان خواهد بود و در شرایطی که وزیر ورزش و جوانان قصد دارد باشگاه پرسپولیس و استقلال را وارد بخش خصوصی کند مشخص نیست که ادامه کار گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس به چه شکل خواهد بود.

7655