هازارد: از حضور در چلسی خوشحالم اما خسته هستم

هازارد: از حضور در چلسی خوشحالم اما خسته هستم

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد از حضور در چلسی لذت می برد و خوشحال است و این در حالی است که شایعات پیرامون انتقال او همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن تیم ملی بلژیک بارها در طول تابستان تاکید کرد که تصمیم خود را برای جدایی از چلسی گرفته است و علاقه خود به پیوستن به رئال مادرید را نشان داد. رئال مادرید نیز علاقه داشت که این بازیکن را به تیم خود اضافه کند اما این اتفاق رخ نداد و حالا هازارد معتقد است که در حال حاضر احتمال جدایی او از چلسی بسیار کم است. او در گفتگو با تاک اسپرت درباره شرایط حال حاضر خود گفت: " در هفت سال گذشته همیشه از حضور در چلسی لذت بردم. وقتی در زمین هستم تلاش می کنم همه را خوشحال کنم. اول خودم و سپس هوادارانی که بازی را تماشا کردند. در حال حاضر، ما عملکرد خوبی داشتیم و به همین دلیل عملکرد من هم خوب بوده است. بنابراین از بازی در این تیم خوشحال هستم. "

هازارد نمایش درخشانی از آغاز فصل جدید لیگ برتر داشته است. او در طول تابستان نیز به تیم ملی بلژیک کمک کرد به مقام سوم جام جهانی روسیه برسد. اما پس از آن رقابت ها فرصت چندانی برای استراحت نداشت. این بازیکن اظهار داشت: " باور کنید که خسته هستم! اما فکر می کنم در شرایط خوبی برای بازی قرار دارم. سال گذشته سه ماه مصدومیت مچ پا داشتم. به همین دلیل الان سرحال هستم. وقتی در زمین خوشحال باشی می توانم کارهای دیگری را امتحان کنی. من از حضورم در این جا لذت می برم. "

1070