رضایت هیئت مدیره رئال مادرید از عملکرد سولاری

رضایت هیئت مدیره رئال مادرید از عملکرد سولاری

سایت رسمی فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط سازمانی رئال مادرید، اعلام کرد که هیئت مدیره این باشگاه از عملکرد سانتیاگو سولاری روی نیمکت تیم رضایت دارند.

به گزارش فوتبالی، بوتراگوئنو پس از پیروزی 4 - 2 شب گذشته رئال مادرید برابر سلتاویگو که چهارمین پیروزی پیاپی این تیم با حضور مربی جدید روی نیمکت بود به رسانه ها گفت: " واقعیت این است که ما از سولاری راضی هستیم. شکی وجود ندارد که او در شرایط خاصی به تیم آمد و توانست نتایج خوبی به دست آورد. این بازی بسیار پیچیده بود و مصدومیت های بسیاری برای ما پدید آورد اما ما شخصیت خودمان را داریم. "

او همچنین از عملکرد کریم بنزما و تمامی بازیکنان تیم تمجید کرده و اظهار داشت: " بنزما در هر دو گل عالی بود هرچند گل اول بسیار سخت بود و روی پاس استثنایی لوکا مودریچ به ثمر رسید. نحوه عقب آمدن او با توپ و کنترل کردن و ضربه تمام کننده ای که زد عالی بود. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیم بهتر و بهتر می شود. از موقعیت هایمان استفاده می کنیم و بسیار خوشحال هستیم. باید به همین روند ادامه دهیم. ترکیبی که بازی را به پایان برد، نشان داد که تیمی پر از رقابت داریم. این تیم شخصیت تاثیرگذاری بر هر چیزی را دارد. "

1070