کورتوا: پیروزی به ما اعتماد به نفس می دهد

کورتوا: پیروزی به ما اعتماد به نفس می دهد

سایت رسمی فوتبالی - پس از کسب چهارمین پیروزی پیاپی تحت هدایت سولاری، تیبو کورتوا مدعی شد که روند پیروزی رئال مادرید به بازیکنان این تیم اعتماد به نفس می دهد.

به گزارش فوتبالی، این تیم در 4 بازی اخیر تنها دو گل - تنها از سلتاویگو - دریافت کرده و 15 گل به ثمر رسانده است. تیبو کورتوا پس از پیروزی 4 - 2 دیشب در زمین سلتاویگو به خبرنگاران گفت: " در بازی های قبلی شرایط خوب پیش نمی رفت. شانس هم داشتیم، مانند توپی که وقتی بازی 0 - 0 بود به تیرک دروازه خورد. کیفیت و تیم ما تغییری نکرده اما پیروزی ها به ما اعتماد به نفس داده است. "

شایعاتی درباره مشکلات دروازه بان ها در باشگاه شنیده می شد اما این دروازه بان بلژیکی تمامی این شایعات را رد کرد. او اظهار داشت: " هر روز خیلی خوب تمرین می کنیم و این کار را برای مربی در انتخاب بازیکنان سخت کرده است. مادرید در هر پست کیفیت بالایی دارد و رقابت سختی در جریان است. مردم همیشه فکر می کنند وقتی یک بازیکن به میدان می رود و دیگری در میدان حضور ندارد این یعنی شما همدیگر را می زنید! این موضوع نیست. ما با اشتیاق زیادی تمرین می کنیم، لبخند می زنیم و خیلی خوب با هم رفتار می کنیم. مردم و رسانه ها انتقادات زیادی از کریم بنزما را مطرح می کردند چون گلزنی نمی کرد. اما او برای موقعیت سازی بسیار به تیم کمک می کند. من برای او خوشحال هستم. "

1070