باران زمان تمرین امروز تیم ملی را تغییر داد/ عدم اطلاع رسانی باعث ناراحتی اصحاب رسانه شد

باران زمان تمرین امروز تیم ملی را تغییر داد/ عدم اطلاع رسانی باعث ناراحتی اصحاب رسانه شد

وبسایت رسمی فوتبالی- به علت بارش باران برنامه تمرینی امروز تیم ملی فوتبال دستخوش تغییرات شد. 

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال تمرین امروز تیم ملی قرار بود از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مرکز ملی فوتبال با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شود اما بارش باران برنامه‌های تمرینی تیم ملی را تغییر داد و بدین ترتیب ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تمرینات آماده‌سازی را برای بازی با ترینیداد و توباگو پشت سر خواهند گذاشت.

هنگامی که خبرنگاران رسانه‌های گروهی به مرکز پک مراجعه کردند، امیرحسین حسینی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در جمع آنها حاضر شد و ضمن عذرخواهی از نمایندگان رسانه‌ها به خاطر تغییر در زمان برنامه تمرینی تیم ملی به آنها اعلام کرد که برای تمرین نوبت بعدازظهر اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داده که نمایندگان رسانه‌ها برای رفت و آمد در روز بارانی با مشکلاتی از قبیل ترافیک روبه‌رو هستند و این امید می‌رود که از این پس برای اطلاع‌رسانی تیم ملی در هوای زمستانی شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف ترینیداد و توباگو خواهد رفت و ملی‌‌پوشان چند روز بعد و در ۲۹ آبان ماه در قطر با ونزوئلا دیدار خواهند کرد.

9697