دمیچلیس: فان خال بدترین سرمربی ام بود؛ او کاملا دیوانه است؛ یک بار با توپ به صورتش کوبیدم

دمیچلیس: فان خال بدترین سرمربی ام بود؛ او کاملا دیوانه است؛ یک بار با توپ به صورتش کوبیدم

سایت رسمی فوتبالی- مارتین دمیچلیس کارنامه ورزشی بلندبالایی در دنیای فوتبال داشته و درکشورهای مختلفی توپ زده. او قبل از انتقال به اسپانیا و پوشیدن پیراهن تیمهای مالاگا واتلتیکومادرید مدتی در بایرن مونیخ بود وبا این تیم افتخاراتی را کسب کرد. در آن زمان، لوئیس فان خال هدایت باواریایی ها را در دست داشت.

حالا دمیچلیس در صحبت هایی از فان خال به عنوان بدترین سرمربی کارنامه ورزشی اش نام برده و گفته:« فان خال واقعا دیوانه بود. اگر به شما بگویم که یک سرمربی خیلی خوب هست ولی کاملا هم دیوانه است، می دانید کیست؟ فان خال  او گاهی وقتها شور هرچیزی را در می آورد. »

دمیچلیس در ادامه صحبتهایش به خبرنگار لاناسیون گفت:«بگذارید برایتان دو خاطره تعریف کنم. درپایان نیمه اول یک بازی 0-3 جلوبودیم. فان خال لگدی به در زد و وارد رختکن شد. یک بند سر ما فریاد می کشید و می گفت همه چیز فاجعه بار بوده. به عنوان کاپیتان، مجبور شدم او را متوقف کنم.به او گفتم:" دست از توهین کردن بردار.. کمی احترام بگذار." در نیمه دوم بازی بد کار کردیم و فردای آن روز فان خال به من گفت که من بد بازی کردم؛ چون از نظر احساسی بهم ریخته بودم.»


این ستاره آرژآنتینی ادامه داد:« دومین برخوردم با او به یک جلسه تمرینی برمی گردد.به تازگی از بند مصدومیت رها شده بودم و فان خال مرا در ترکیب اصلی نمی گذاشت. او به من گفت:"اگر به خاطر یک مصدومیت سه هفته از میدان دور بودی، باید سه هفته دیگر هم تمرین کنی تا بتوانی به ترکیب برگردی. او چنین باوری داشت. من قوزک پایم را عمل کردم. برای تیم ملی آرژآنتین بازی کردم ولی فان خال هنوز مرا در ترکیب تیم نمی گذاشت. یک روز آن روی بدم را نشان دادم. در یک بازی تمرینی، بازیکنان اصلی تیم مقابل بازیکنان ذخیره قرار گرفتند و فان خال داور بود. دروازه بان، توپ را به من داد. دو پاس دادم وسپس با توپ به صورتش کوبیدم. سکوت وحشتناکی حکمرما شد و بعدش فان خال گفت:"از همه می خواهم که از حالا به بعد کسی توپ را به دمیچلیس پاس ندهد." وبعد از آن در رختکن با هم جروبحث کردیم.»