مسی به من گفت که دیگر طاقت دوری از زمین را نداشته

مسی به من گفت که دیگر طاقت دوری از زمین را نداشته

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا کمتر از یک ماه پیش و دربازی تیمش مقابل سویا با مصدومیتی از ناحیه دست راست مواجه شد. استخوان دست مسی درآن بازی شکست تا او شانس حضور در چند بازی حساس ومهم تیمش از جمله ال کلاسیکو را از دست بدهد؛ حالا لئو، زودتر از زمان پیش بینی شده به میادین بازگشته و دربازی یکشنبه شب بارسا مقابل بتیس هم توانست درترکیب تیمش قرار بگیرد. البته این بازی به رغم گلزنی مسی، با باخت بارسا به پایان رسید.

درپایان این مسابقه کیکه ستیئن، سرمربی بتیس درگفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که قبل از آغاز مسابقه، گپ و گفتی با مسی داشته و دراین رابطه گفت:« راستش ما اصلا توقع نداشتیم که مسی بازی کند. اما برد ما با حضور مسی در زمین، ارزش به مراتب بیشتری یافت. قبل از شروع بازی یک دقیقه ای با مسی گپ زدم و به او گفتم که من اگر جای او بودم، در مورد مصدومیتش ریسک نمی کردم. او به من توضیح داد که دیگر نمی تواند بازی نکردن را تحمل کند. حالا ما خیلی خوشحالیم که مسی در زمین بوده؛ همین که او بود و توانستیم بازی کردن او را ببنیم، خیلی بهتر شد.»

سرمربی بتیس ادامه داد:« احساس غرور می کنیم؛ می دانیم که گاهی وقتها نتایج بازیها سرنوشت ساز هستند.فکر می کنم روح یوهان کرویف هم خوشحال باشد؛ هرچند که تیمش دراین بازی بازنده بود.»

ستیئن دربخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که این برد ارزشمند در نوکمپ به او انرژی بیشتری می دهد تا روی ایده ها و فلسفه فوتبالی اش پافشاری کند:« هنوز راه زیادی پیش روست. بارسلونا 25 سال است که با این سبک بازی می کند و ما هنوز در تلاش هستیم تا ایده ای که گاهی وقتها خوب از آب درمی آید و گاهی هم نه را پیاده کنیم. ولی این برد حمایت خوبی از ایده های ما بود. حالا با این برد، با آرامش بیشتری به آینده نگاه می کنیم.»

6363