بوکا2- ریور 2؛ سرنوشت قهرمان لیبرتادورس در مونومنتال روشن می شود

بوکا2- ریور 2؛ سرنوشت قهرمان لیبرتادورس در مونومنتال روشن می شود

سایت رسمی فوتبالی- دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس دقایقی پیش به اتمام رسید و دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته به تساوی 2-2 رضایت دادندتا سرنوشت قهرمان رقابتهای این فصل در بازی برگشت روشن شود.

این بازی یک مصاف واقعی وتمام عیار در فوتبال آمریکای جنوبی بود که با ریتمی بالا دنبال شد و موقعیتهای گل زیادی داشت و نهایتا با 4گل به پایان رسید و مهمتر از همه، دراین جدال حیاتی، از اتفاقات غیرورزشی خبری نبود

بازی برگشت این دوتیم روز 24 نوامبر در ورزشگاه مونومنتال برگزار خواهد شد ولازم به ذکر است که درفینال لیبرتادورس، گلهای خارج از خانه، هیچ امتیاز ومزیتی نخواهند داشت.

بازی رفت دوتیم قرار بود شنبه شب برگزار شود که بارش شدید باران باعث شد تا این بازی به روز یکشنبه موکول گردد.دربازی یکشنبه زمین چمن ورزشگاه بومبونرا اوضاع ایده آلی داشت.

در ابتدا این بوکاجونیورز بود که در دقیقه 33 مسابقه توسط راموس آبیلا به گل برتری رسید. یک دقیقه بعد و در دقیقه 34 بازی، پراتو بازی را به تساوی کشاند. 

در دقیقه 45 مسابقه، بندتو، گل دوم بوکا را به ثمر رساند ودر دقیقه 60 مسابقه کارلوس ایسکئیردوس بار دیگر بازی را مساوی کرد تا دیدار رفت دوتیم با تساوی به پایان برسد. کارلوس توس و فرناندو گاگو مطرح ترین چهره های حاضر دراین مسابقه بودند که پیراهن بوکا را به تن داشتند و توس در دقیقه 72 برای تیمش وارد زمین شد.

6363