درخواست رونالدو برای بازیکن رقیب: ایگواین را تنبیه نکنید

درخواست رونالدو برای بازیکن رقیب: ایگواین را تنبیه نکنید

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو یکشنبه شب موفق شد تا با پیراهن یوونتوس برد شیرینی را مقابل میلان کسب کند. اما برخی اتفاقات حاشیه ای در این بازی، کمی خاطر رونالدو را مکدر کرد. 

در دقایق پایانی این بازی جذاب گونسالو ایگواین، مهاجم سابق یووه که حالا پیراهن میلان را به تن می کند، به دلیل اعتراضات تند به داور بازی، با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و شدت اعتراضات او به نحوی بود که هم تیمی هایش به سختی توانستند او را از زمین خارج کنند. در پایان این مسابقه کریستیانو رونالدو که سالها در رختکن رئال هم تیمی و دوست ایگواین بوده به خبرنگاران گفت:« امیدوارم که ایگواین با جریمه ای سنگین مواجه نشود.»

کریس با اشاره به برد تیمش در خانه میلان به خبرنگار اسکای سپورت ایتالیا گفت:« من خیلی خوشحالم؛ به ویژه برای تیمم؛ چون بازی خارج از خانه مقابل میلان همیشه کار سختی است. برد 0-2 در سن سیرو، خیلی ارزشمند است. برد برایمان خیلی مهم بود؛ چون دیشب ناپولی جنوا را شکست داده بود و ما می بایست فاصله موجود را حفظ می کردیم.»

رونالدو در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اخراج ایگواین از زمین مسابقه گفت:« من ازایگواین خواستم تا آرامشش را حفظ کند. چرا که حتی ممکن است محرومیت سنگینی برایش درنظر بگیرند. او خیلی هم شلوغ نکرد. ایگواین به خاطر آنکه تیمش درآستانه باخت بود حسابی عصبی شده بود. این کاملا قابل درک است و امیدوارم که محرومیتی جدی برایش درنظر نگیرند.»

ایگواین به طور کلی شب تلخی را پشت سرگذاشت.او در ابتدا یک ضربه پنالتی برای تیمش از دست داد ودر دقایق پایانی مسابقه با دریافت کارت قرمز از داور، زمین مسابقه را ترک کرد تا از خارج از زمین چمن باخت تیمش در خانه را دنبال کند.

6363