والورده: شکست ما ارتباطی به مسی نداشت

والورده: شکست ما ارتباطی به مسی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در سه هفته غیبت مسی توانسته بود نتایج درخشانی کسب کند، امشب و در بازگشت مسی مغلوب شد. بتیس در نیمه اول دو گل به بارسا زد و تلاش آبی و اناری ها در نیمه دوم مانع از شکست نشد.

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:

« بازی را خوب شروع کردیم و چندین فرصت خوب هم خلق کردیم ولی به یکباره دچار افت شدیم. بتیس با تعداد زیادی بازیکن حمله می کرد و توانست دو گل به ما بزند. نتوانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در بهترین روز خودمان نبودیم. در زدن ضربات نهایی هم دقت لازم را نداشتیم. فکر می کنم همان نیمه اول بازی را باختیم. در نیمه دوم هر بار که گل زدیم، بتیس خیلی سریع ضربه ای دیگر به ما می زد.»

از بین رفتن انسجام دفاعی با بازگشت مسی:« خیر، مطلقا این ربطی به مسی ندارد. امشب در همه خطوط مشکلاتی داشتیم و اینطور نیست که در پرس کردن بازیکنان بتیس فقط دچار ضعف بودیم. پس از هفته ها کسب نتایج خوب و بازی های بزرگ، فکر می کنم بازیکنان دچار غرور شده بودند. از لحاظ بدنی هم سرحال نبودیم و این در زدن ضربات نهایی مشهود بود. در اواخر بازی بهتر شدیم ولی کفایت نمی کرد.»

4 گل در خانه:« واقعیت این است که امشب در فاز دفاعی سست و بی دقت بودیم. اتفاقی که در بازی های قبلی رخ نداده بود. نتوانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. همین باعث شد تا بتیسی ها موقعیت های زیادی ایجاد کنند؛ به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم ریسک کردیم و حریف روی ضد حملات خطرساز می شد. در هر صورت واضح است که باید در دفاع بهتر از اینها عمل کنیم.»