ستاره تبعیدی بارسا در سکوها؛ دمبله فقط 3 دقیقه قبل از شروع بازی، به نوکمپ رسید

ستاره تبعیدی بارسا در سکوها؛ دمبله فقط 3 دقیقه قبل از شروع بازی، به نوکمپ رسید

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه که نام عثمان دمبله درلیست بازیکنان فراخوانده شده برای بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس دیده نمی شد، اما او تنها 3 دقیقه قبل از شروع بازی آبی اناری ها مقابل بتیس به ورزشگاه نوکمپ رسید. 

به گفته مارک فوستر، خبرنگار آ3. مدیا، دمبله ساعت 16.12 دقیقه و تنها 3 دقیقه قبل از آغاز بازی امروز بارسایی ها وارد ورزشگاه نوکمپ شد. این تاخیر او به نحوی دهان کجی به قوانین باشگاه کاتالان بود. چرا که طبق قوانین داخلی باشگاه بارسلونا، بازیکنانی که نامشان در لیست بازیکنان فراخوانده شده تیم قرار ندارند هم باید بین 15 تا 45 دقیقه قبل از آغاز بازی ها وارد ورزشگاه شوند.

روز پنجشنبه بود که دمبله در جلسه تمرینی تیمش حضور نیافت و موبایلش هم خاموش بود و بعد از یک ساعت و نیم، او با سران باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد که به دلیل دل درد درجلسه تمرینی شرکت نکرده است. در روز جمعه دمبله طبق دستور سرمربی تیم، به تنهایی تمرین کرد و روز شنبه هم والورده نام او را در لیست بازیکنان فراخوانده بارسا برای جدال با بتیس قرار نداد.

درجریان بازی و اندکی قبل از اتمام نیمه اول بازی بارسلونا مقابل بتیس، دمبله به سمت رختکن بارسا حرکت کرد و از کنار والورده عبور کرد و به رختکن وارد شد.

6363