بازگشت لوئیس انریکه به ورزشگاه نوکمپ

بازگشت لوئیس انریکه به ورزشگاه نوکمپ

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس انریکه سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا، تماشاگر ویژه بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس در جایگاه ویژه ورزشگاه نوکمپ است. او همراه با دستیارش روبرت مورنو و همچنین مربی بدنساز تیمش، رافائل پل به ورزشگاه نوکمپ رفته اند.

از زمان انتصاب لوئیس انریکه به سمت سرمربیگری تیم ملی اسپانیا، این اولین باری است که او یکی از بازیهای بارسا را از جایگاه ویژه نوکمپ تماشا می کند. انریکه در بین سالهای 2014 تا 2017 هدایت بارسلونا را در دست داشت و بعد از جدایی از تیم کاتالان سرمربیگری تیمی را در دست نگرفت، تا اینکه حالا سرمربی ماتادورها شده است.

انریکه در این فصل تنها یک بار بازی بارسا را از نزدیک تماشا کرد و آن هم در سوپرکاپ اروپا و در جدال این تیم مقابل سویا در شهر تانگر بود.

سرمربی لاروخا امشب در ورزشگاه نوکمپ حضور یافته تا عملکرد سرخی روبرتو، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، سه بازیکن بارسایی فراخوانده شده به اردوی اسپانیا برای بازیهای پیش رو را از نزدیک تماشا کند. تیم ملی اسپانیا پنجشنبه در لیگ ملتهای اروپا مقابل کرواسی به میدان خواهد رفت و یکشنبه آتی در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی خواهد رفت. انریکه برای این بازیها، پائو لوپس، داوید دخئا و کپا آرریزابالاگا را به عنوان دروازه بانان تیم اسپانیا به اردوی تیم دعوت کرده است.

نکته جالب توجه دعوت انریکه از آلبا برای حضور دراردوی اسپانیا برای این بازیهاست. از آنجا که در فاز پایانی حضور انریکه در بارسا، اختلاف نظرهایی میان او و آلبا پیش آمده بود، او از زمان انتخابش به عنوان سرمربی اسپانیا، این مدافع اسپانیایی را به تیمش دعوت نکرده بود ولی حالا و با درخشش آلبا در ترکیب بارسا از یکسو و فشارهای منتقدان از سوی دیگر، بالاخره او آلبا را به اردوی ماتادورها فراخواند و حالا از نزدیک به تماشای عملکرد او در ترکیب آبی اناری ها نشسته است.

6363