نمازی: به هیچ وجه استعفا نمی‌دهم

نمازی: به هیچ وجه استعفا نمی‌دهم

وبسایت رسمی فوتبالی- ذوب‌آهن اصفهان هفته‌هاست که هیچ بردی به دست نیاورده و این روند خیلی وقت است ادامه دارد

به گزارش فوتبالی، پیش از این هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن با امید نمازی جلسه گذاشت و مشکلات را بررسی کردند و به او مهلت دادند اما باز هم نمازی و تیمش نتیاج خوبی کسب نکردند. این هفته هم قرار است جلسه دیگری در باشگاه با حضور نمازی برگزار شود که باید دید حمایت از این سرمربی ادامه خواهد داشت یا نه. امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن که معتقد است 2، 3 عامل باعث ناکامی تیمش شده، می‌گوید اگر حمایت باشگاه ادامه داشته باشد، ذوب‌آهن می‌تواند به موفقیت برسد.

 

 اوضاع ذوب‌آهن این روزها چطور است؟

خب به هر حال انتظارات تا الان برآورده نشد اما 4 بازی تا نیم فصل باقی مانده که اعتقاد دارم می‌توانیم در این 4 بازی موفق باشیم و تیم به رده‌های بالای جدول برسد. ما در یکی، 2 پست احتیاج به توقیت داریم که باید با باشگاه صحبت کنیم ببینیم شرایط به چه صورت خواهد شد چون در آسیا هم بازی‌های مهمی داریم.


 چند هفته قبل هم گفته بودید ذوب‌آهن در ادامه کار موفق خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد. چه تضمینی وجود دارد که در این 4 هفته تیم‌تان به موفقیت برسد؟

تغییر بازیکنانی که می‌توانستند در فار حمله‌ای کمک کنند هنوز صورت نگرفته. ارسلان مطهری یک هفته است کارش را به صورت جدی با تیم شروع کرده. ما به لحاظ نیروی انسانی کم داریم در نیمه اول بازی با تراکتورسازی خیلی خوب کار کردیم. این در حالی است که هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی 80 هزار تماشاگر تراکتوری به این راحتی بازی کند. کاری که در 5 دقیقه انجام دادیم اگر در 70 دقیقه تداوم پیدا کند می‌توانیم موفق باشیم. من امیدوار به 4 بازی پایانی نیم فصل اول هستم و می‌دانم نتایج خوبی می‌گیریم.


 درست است که ارسلان مطهری دیر به تیم اضافه شد اما رحیم زهیوی خیلی وقت است که کنار ذوب‌اْهن اصفهان حضور دارد...

رحیم 2 ماه از فوتبال دور بوده و به لحاظ بدنی افت کرده. او تا بیاید به شرایط بازی برسد، طول می‌کشد. حضورش در زمین هم بستگی به کار و تمرین دارد. اگر رحیم زهیوی در تمرین خوب نشان دهد، او را در زمین می‌گذاریم.


 این هفته مقابل پارس جنوبی جم بازی دارید، فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازی در اصفهان برگزار می‌شود و هواداران ذوب‌آهن هم به ورزشگاه می‌آیند، کار سختی دارید.

ما ابایی از حضور هواداران خودمان نداریم. با کمک هواداران و خود بچه‌ها با تمرکز بالا به میدان می‌رویم. هیچ کاری در فوتبال ایران غیرقابل انجام نیست و هر تیمی را می‌توانیم در ایران شکست دهیم. پارس جنوبی جم تیم خوبی است اما با کوشش زیاد و تمرکز بالا می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. ما تسلیم نمی‌شویم و با قدرت کارمان را پیش می‌بریم.


 بعد از ناکامی‌هایی که در چند هفته اخیر داشتید، اولتیماتومی از باشگاه ذوب‌آهن دریافت نکردید؟

چند هفته پیش با هیات مدیره باشگاه جلسه داشتیم که در آنجا مشکلات تیم مطرح شد و قرار بود نتایج بهتر شود. من خودم روی خودم فشار می‌گذارم که بیشتر کار کنیم و نتایج خوبی بگیریم. شخصا اولتیماتومی نگرفتم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم.


یعنی باشگاه همچنان از شما حمایت می‌کند؟

قرار است این هفته جلسه دیگری داشته باشیم تا ببینیم شرایط کار چطور است. اگر باشگاه حمایت خود را نشان دهد ما نتایج خوبی خواهیم گرفت.


 و اگر حمایت نکند.

تصمیم با باشگاه است که بخواهد قطع همکاری کند یا نه. من تابع دستورات باشگاه هستم.


 خودتان برنامه‌ای برای استعفا و کنار رفتن ندارید؟

اصلا. به هیچ‌وجه برنامه‌ای برای استعفا دادن ندارم. من معتقدم تیم با کمی بدشانسی و بی‌عدالتی از سوی داوران مواجه شده. البته نمی‌خواهیم بگویم ما مشکل نداریم. اول از همه خودمان مشکل داریم که دلیل اصلی آن عدم تمرکز بچه‌ها است و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر. 2، 3 مساله که دست به دست هم بدهد نتیجه‌اش نتایجی می‌شود که گرفتیم. به هیچ وجه استعفا نمی‌دهم و کارم را با تمام قوا ادامه خواهم داد.


 اگر ماندید و ادامه دادید، چه قولی به هواداران ذوب‌آهن می‌دهید؟

قولی نمی‌دهم. تلاش می‌کنیم تا برسم به بالای جدول.


اما اگر قول بدهید شاید باعث دلگرمی هواداران شود.

دلگرمی این است که قول می‌دهم تا آخر تلاش کنم و با حمایت باشگاه به بالای جدول برسیم.