رحمتی: نکونام و اعضای کادر فنی نساجی تا الان یک ریال نگرفته‌اند

رحمتی: نکونام و اعضای کادر فنی نساجی تا الان یک ریال نگرفته‌اند

وب سایت رسمی فوتبالی- کیانوش رحمتی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی شد که اعضای کادرفنی این تیم تاکنون یک ریال هم پول نگرفته‌اند.

به گزارش وبسایت فوتبالی، کیانوش رحمتی در گفت‌و‌گویی درباره پیروزی 2 بر صفر تیم نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی در بخش دفاعی خوب بودیم و گاهی اوقات هم از ما انتقاد می‌شد که تیم‌مان دفاعی بازی می‌کند، اما رفته رفته تیم ما رو به جلو آمد و همه دیدند که در بازی مقابل سپاهان و پدیده موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. 

وی در ادامه افزود: ما در طول هفته‌های گذشته روند فوتبالی خوبی داشتیم، اما باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم. خدا را شکر روندمان امیدوارکننده است و نیاز به این برد داشتیم تا بچه‌ها به خودباوری برسند که این اتفاق افتاد.

مربی تیم فوتبال نساجی در مورد دلخوری جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان و اینکه اعلام کرد هر کسی را دوست دارند به جای من بیاورند، گفت: نکونام یکی از چهره‌های اسطوره‌ای فوتبال ماست و انتظاراتی دارد که باید انجام شود. قبل از بازی هم یکسری صحبت‌ها مبنی بر اینکه با یک مربی برای نساجی صحبت شده است به گوش نکونام رسیده بود و همین موضوع باعث ناراحتی او شد. صحت و سقم این موضوع را هم می‌توانید از خودش بپرسید، اما نکونام و کادرفنی نساجی تا الان با کمترین خواسته کار کرده‌اند و یک ریال هم پول نگرفته‌اند. به نظرم بحث احترام و شخصیت چیزی است که مخصوصاً برای نکونام باید رعایت شود.

7655