اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ونزوئلا برای دیدار با ایران

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ونزوئلا برای دیدار با ایران

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم ملی ونزوئلا اسامی بازیکنان مد نظرش برای دیدارهای دوستانه با ایران و ژاپن را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، رافائل دودامل سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا اسامی بازیکنان مد نظرش برای دیدار‌های دوستانه با ایران و ژاپن را اعلام کرد.

در این اردو ژوزف مارتینز، همراه با توماس رینکون و سالومون راندون،  برای دیدار دوستانه ونزوئلا در برابر ژاپن و ایران در 16 و 20 نوامبر به این اردو فراخوانده شده‌اند.

سرمربی تیم ملی ونزوئلا در تدارک است تا تیمی را برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا در سال 2019 و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر آماده کند و به همین دلیل در اردوهای مختلف بازیکنان مختلف را به اردوهای این کشور دعوت می‌کند. وی در این اردو بازیکنانی از تورینو و نیوکاسل را دعوت کرده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ونزوئلا به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها:یوکر فارینز (میلوناریوس کلمبیا)رافائل رامو (آپوئل قبرس)

مدافعان:روبرتو روسالس(اسپانیول)رونالد هرناندز(استابک نروژ)جان چانکلور(آنژی روسیه)ویکل آنگل (احمد گروژنی روسیه) ناهوئل فراره‌سی(پرالادا اسپانیا)یوردان اوسوریو(ویتوریا گیمارژ پرتغال)لوئیز ماگو( کارابوبو ونزوئلا)برناردو آنور(کاراکاس ونزوئلا)

هافبک‌ها:توماس رینکون(تورینو ایتالیا) جونیور مورنو(دی سی یونایتد) آریستوتلس رومرو(کروتون ایتالیا)یانگل هره‌را(نیوجرسی سیتی آمریکا)سرجیو کوردوا(آگسبورگ آلمان)داروین ماچیز(اودینزه ایتالیا)جان موریلو(توندلا پرتغال)جفرسون سوتلدو(یونیورسیداد شیلی) لوئیز گونزالز(دپورتیو تولیما کلمبیا)جفرسون ساوارینو(رئال سالت لاکه آمریکا)

مهاجمان:سالامون راندون(نیوکاسل انگلستان)ژوزف مارتیز (آتلانتا یونایتد آمریکا)آندرس پونسی(آنژی روسیه)

 دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ونزوئلا روز 29 آبان در قطر برگزار می‌شود.

9697