سولاری: برای استفاده از ایسکو عجله نمی کنیم

سولاری: برای استفاده از ایسکو عجله نمی کنیم

سایت رسمی فوتبالی - سرمربی رئال مادرید، سانتیاگو سولاری، ایسکو را بازیکنی خاص خواند اما مدعی شد که عجله ای برای استفاده از او پیش از بازگشتن به شرایط آرمانی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ایسکوی 26 ساله در ماه سپتامبر تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت و در هیچ یک از سه بازی گذشته رئال مادرید تحت هدایت سولاری در ترکیب اصلی قرار نداشته است. سولاری با تمجید از این بازیکن تیم ملی اسپانیا مدعی شد که او باید به تلاش خود برای بازگشت به روزهای اوج ادامه دهد. او در کنفرانس خبری خود در روز شنبه اظهار داشت: " همه ما از کیفیت ایسکو مطلع هستیم و می دانیم که چقدر بازیکن خاصی است. او تمرین می کند تا به اوج آمادگی بازگردد. جراحی سختی داشته و بیرون آمدن از این شرایط کار آسانی نیست اما او با گروه تمرین می کند. همه ما که فوتبالیست بودیم می دانیم که باید برای بازگشت به دوران اوج به تلاش و تمرین ادامه داد. "

جدایی ایسکو از ترکیب شانس حضور را به دنی سبایوس داده که در دو بازی از سه بازی گذشته در ترکیب اصلی قرار داشته و وینیسیوس جونیور نیز راه خود راه به ترکیب رئال مادرید باز کرده است. پس از شکست 5 - 1 برابر بارسلونا و اخراج جولن لوپتگی، سولاری به عنوان سرمربی موقت رئال مادرید موفق شده است که سه پیروزی متوالی برای این تیم کسب کند. 

1070