نظر تیته درباره دو خرید برزیلی رئال مادرید: رودریگو بسیار بالغ‌تر از وینیسیوس است

نظر تیته درباره دو خرید برزیلی رئال مادرید: رودریگو بسیار بالغ‌تر از وینیسیوس است

سایت رسمی فوتبالی – تیته، مربی برزیل نظرش را درباره رودریگو و وینیسیوس اعلام کرده است. رئال مادرید بابت خرید این دو بازیکن نوجوان 85 میلیون یورو پرداخت کرده است. وینیسیوس در تابستانی که گذشت به رئال پیوست، و رودریگو که 45 میلیون یورو قیمت داشته، در تابستان آینده از سانتوس به رئال می‌رود.

تیته می‌گوید رودریگو بیشتر از وینیسیوس آمادگی حضور در رقابت‌های سطح اول را دارد، هرچند که شش ماه از او کوچک‌تر است. هنگامی که از او درباره دعوت وینیسیوس به تیم ملی برزیل سوال شد، او گفت که به این موضوع فکر کرده: «او فلامنگو را ترک کرد و داشت در رئال مادرید تمرین می‌کرد و در این تیم جا می‌افتاد، هرچند که در تیم اصلی به او بازی نمی‌رسید. او دوره دشواری را داشت.

من با کارلوس آمادئو (مربی تیم زیر 20ساله‌های برزیل) درباره او صحبت کردم و او گفت: «وینیسیوس می‌تواند به‌شدت توجه رسانه‌ها را جلب کند. او در کارش فوق‌العاده ساده و خونسرد است. اما او برای رسانه‌ها جذاب است. او دریبل‌زن فوق‌العاده‌ای است، اما ذهنش کمی از شفافیت دور است. اما رودریگو ذهنی شفاف و باهوش دارد. ژاییر ونتورا (مربی کورینتیانس) به من گفت که او انگار یک بازیکن کهنه‌کار است. او در تصمیم‌گیری بالغانه عمل می‌کند. او بین خطوط کار می‌کند، توپ را می‌گیرد، جهتش را عوض می‌کند، و اگر فضا داشته باشد دریبل می‌زند. ذهن او انگار متعلق به یک بازیکن 25ساله است.»

8444