توخل: خبرهای منفی تاثیری روی پاری سن‌ژرمن نمی‌گذارد

توخل: خبرهای منفی تاثیری روی پاری سن‌ژرمن نمی‌گذارد

سایت رسمی فوتبالی – توماس توخل، مربی پاری سن‌ژرمن گفته که اتهاماتی که فوتبال‌لیکس به این باشگاه وارد کرده تاثیر منفی روی آنها نمی‌گذارد. پی‌اس‌جی یکشنبه با موناکو بحران‌زده بازی دارد و به دنبال سیزدهمین برد پیاپی‌اش در لیگ 1 فرانسه است.

فوتبال‌لیکس اعلام کرده بود که پاری سن‌ژرمن بازی جوانمردانه مالی را به‌شدت نقض کرده ولی با مذاکرات پشت پرده از جریمه‌های سنگین فرار کرده است. این باشگاه این خبر را تکذیب کرده است. همچنین این خبر منتشر شده بود که استعدادیاب‌های پاری سن‌ژرمن موظف هستند که نژاد بازیکنان آکادمی را ثبت کنند.

توخل گفته است: «من گزارش‌ها را ندیده‌ام اما چیزهای زیادی درباره‌شان شنیده‌ام. برای من، این موضوعی نیست که بخواهم با کادر فنی یا اعضای تیم درباره‌شان صحبت کنم. من این‌جا آمده‌ام تا تیم را تمرین بدهم، و مربی باشم. پس حالا داریم برای بازی با موناکو آماده می‌شویم و این مسائل تاثیری روی ما نمی‌گذارد.

من آدمی قدیمی هستم و به اینستاگرام و اسنپ‌چت نمی‌روم. نمی‌دانم بازیکنانم درباره این مسائل چه چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند. طبیعی است که آنها واکنش نشان بدهند. اما هیچ مشکلی نیست.»

8444