محمد: اجازه نمی‌دهیم رئال از ضدحملات استفاده کند؛ مشکلی با باران و باد شدید نداریم

محمد: اجازه نمی‌دهیم رئال از ضدحملات استفاده کند؛ مشکلی با باران و باد شدید نداریم

سایت رسمی فوتبالی – آنتونیو محمد، مربی سلتا ویگو که سه بازی است تیمش نباخته است، می‌خواهد این روند خوب را برابر رئال مادرید هم ادامه بدهد.

هر دو تیم شروع خوبی نداشتند اما توانستند اوضاع را برگردانند. حالا سانتیاگو سولاری اولین حضورش در زمین حریفان در لالیگا را تجربه خواهد کرد.

محمد گفته است: «ما این هفته دقیقا مانند هفته‌های گذشته کار کردیم. در این بازی قرار است همه کارهای خوبی که انجام می‌دهیم را نشان دهیم. برای ما تساوی کافی نیست. ما باید پیروز شویم. رئال مادرید تیمی با شهرت فراوان است که روندش رو به بهبود است، و برای پیروزی به ویگو خواهد آمد.

امیدواریم که آنها در بهترین شرایط خود نباشند، و برای این که این اتفاق بیفتد، ما تلاش خواهیم کرد که در زمین آنها تا جای ممکن پرس را انجام دهیم، و نگذاریم که از ضدحمله استفاده کنند. این نوع بازی (مبتنی بر ضدحمله) برای ما مناسب نیست.»

گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بازی زیر بارش شدید باران و وزش شدید باد برگزار می‌شود. این مربی آرژانتینی می‌گوید: «هر دو تیم باید به آب و هوا عادت کنند. یک تیم هوشمند نمی‌تواند به دنبال بهانه باشد چون وظیفه‌اش این است که در هر شرایطی بهترین نمایش خود را داشته باشد.»

8444