حال و روز ذوبی‌ها؛ یا شروع بد یا پایان ناخوشایند

حال و روز ذوبی‌ها؛ یا شروع بد یا پایان ناخوشایند

به گزارش "ورزش سه"، شروع خوب امید نمازی با ذوب آهن در قائمشهر سبب شد تا همگان منتظر ظهور یک ذوب آهن آماده در فصل جاری باشند اما ذوب آهن که پس از بازی مقابل نساجی دو تساوی مقابل استقلال و سایپا دشت کرده بود به یکباره با افتی شدید روبرو شد و نتایجی گرفت که روز به روز وجهه سبزهای اصفهانی را بیش از پیش خدشه دار کرد. ذوب آهن در سه بازی ابتدایی لیگ برتر 5 امتیاز کسب کرده است و در 8 بازی بعدی تنها موفق به کسب 6 امتیاز شده است که در نهایت همین موضوع باعث شده تا سبزهای اصفهانی در جایی از جدول قرار گیرند که اصلا انتظارش را نداشتند.


جالب اینکه وقتی نگاهی به بازیهای ذوب آهن انداخته می شود، عدم تمرکز، شروع بد یا شکست در نیمه مربیان عمدتاً مسائلی است که از آمار ذوب آهن به چشم می آید. ذوب آهن در این فصل در یکی دو بازی نظیر سپاهان و تراکتورسازی در توفانهای چند دقیقه ای گرفتار شده است و نتوانسته است از شرایط خارج شود. شروع بد در چند بازی ذوب آهن باعث شده تا این تیم نتواند کامبک فوق العاده را تجربه کند و شکست در 5 بازی در نیمه مربیان نشان از آن دارد که تعویضها و برنامه های تاکتیکی ذوب آهن در نیمه دوم به بار ننشسته است.


مشخص نیست ذوب آهن با این مدل حرکتی چه جایگاهی را در پایان این فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متصور هستند و امیدوارند وضعیتی که برای آنها در جام حذفی رخ داد در ادامه، فصلی کابوس وار را برای آنها ایجاد نسازد.