توقعات عجیب وغریب وحیرت انگیز ستاره ها برای امضای قرارداد با تیمشان

توقعات عجیب وغریب وحیرت انگیز ستاره ها برای امضای قرارداد با تیمشان

سایت رسمی فوتبالی- امباپه آخرین ستاره ای بود که در مذاکره برای قراردادش توقعات عجیب وغریبی را مطرح کرده. البته این اولین باری نیست که ستاره های دنیای فوتبال توقعات حیرت آوری ازروسای باشگاه ها داشته اند که در برخی مواقع این توقعات پذیرفته شده است:

*توقعات لاکچری رونالدینیو: رونالدینیو فوتبالیست بسیار بزرگی بود وتوقعاتش هم در نوع خود بزرگ بود. او هنگامی که قصد داشت تا با کرتاروی مکزیک قرارداد ببندد، با خواسته هایش سران باشگاه مکزیکی را حیرت زده کرد. او برای امضای قرارداد درخواست خانه ای با استخر،یک زمین فوتبال ساحلی و زمینی برای فوتبال هفت نفره و البته با 4 اتاق خواب بزرگ داشت.

*ژروینیو ودرخواست ساحل اختصاصی: مسئولان فوتبال چین تلاش زیادی کردند تا ژروینیو ستاره رم را به چین ببرند و آماده بودند تا توقعات مالی باشگاه رم را برآورده کنند. اما ژروینیو شخصا درخواستهایی عجیب وغریب داشت که باعث شد تا این انتقال انجام نشود. این ستاره ساحل عاجی، درخواست داشت تا برایش یک ساحل خصوصی، یک خانه بزرگ برای تمام خانواده اش، یک هلیکوپتر وبلیط هواپیما برای سفر به کشورش بگیرند.

*سفرهای مارادونا: مارادونا در دوران مربیگری اش در دوبی که اصلا دوران موفقی هم نبود، توقعات عجیبی از مسئولان باشگاه اماراتی داشت. او قبل از امضای قرارداد با باشگاه اماراتی، درخواست یک جت اختصاصی برای سفر به اسپانیا و دیدار با دختر و نوه اش داشت.باشگاه الوصل شرط او را پذیرفت ولی تنها یک سال بعد مارادونا را از سمتش اخراج کرد

*هتلهای درخواستی نیمار: نیمار یکی دیگر از فوتبالیستهایی است که درخواستهای حیرت آوری داشت. طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، درزمانی که سران پی.اس.جی قصد داشتند تا نیمار را به خدمت بگیرند، پدر نیمار خواسته هایی را مطرح کرد که تقریبا عملی کردنش غیرممکن بود: دستمزدی 25 میلیون یورویی، پرداخت تمام بدهی های مالیاتی نیمار و هتلهای زنجیره ای با نام خودش. الخلیفی این شروط را نپذیرفت و این انتقال انجام نشد.کمی بعد طرفین به توافقی دست یافتند که حقوقی به مراتب بیشتر را برای ستاره برزیلی به همراه داشت.

*درخواست عجیب آدبایور: آدبایور در آستانه انتقال به المپیک لیون بود ولی خواسته های او باعث شد تا این قرارداد امضا نشود.این ستاره توگویی خواهان یک خانه ویلایی با چشم اندازی به دریا، یک هلیکوپتر، یک آشپز خصوصی و پیراهن شماره 10 لاکازت بود. سران باشگاه لیون با اطلاع از خواسته های آدبایور، از تلاش برای جذب او دست کشیدند

*لاوتزی پادشاه جدید چین: این ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن را ترک کرد وبه لیگ چین رفت تا پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال شود. اما رفتارها با او آنقدرها خوب نبود. لاوتزی خواهان دو خانه کاملا مبله، دو اتومبیل، یک راننده و آشپز اختصاصی بود.

*لوریس دروازه بانی پرتوقع: درقراردادهای فوتبالیست ها بندهای متعددی وجود دارد که طی آن حقوق این بازیکنان افزایش می یابد. نکته عجیب زمانی است که حتی به رغم باختها هم حقوق بازیکنان بیشتر می شود. وقتی لوریس با تاتنهام قرارداد بست، اعلام کرد که حتی به خاطر باختها هم حقوق مضاعفی خواهد گرفت. این بازیکن درهربازی که درترکیب اصلی قرار می گرفت، 7هزار پوند می گرفت. 8هزار پوند در صورت برد و 3500 پوند در صورت تساوی یا باخت.

*کریس رونالدو و مخفی کاری بزرگ: فوتبال لیکس در گزارشی اعلام کرد که بازیکن فعلی یوونتوس در زمان امضای قراردادش با یووه خواهان آن شد که کارمندان باشگاه کاملا حریم خصوصی او را رعایت کنند.این ستاره پرتغالی خواهان آن شد تا حریم خصوصی اش کاملا رعایت شود.. حتی کارگران خانه او هم اجازه ندارند که تا 70 سال بعد از مرگ کریستیانو رونالدو و آخرین عضو خانواده اش اتفاقات خانه او را برای کسی تعریف کنند

*قوانین مخصوص فرمالن: مدافع بلژیکی بارسلونا در قراردادش بند جالب توجهی را قرار داد. او برای پذیرش بازی کردن در هرپستی از زمین که سرمربی تیم تعیین کند، 100 هزار یورو دریافت خواهد کرد.

*فان درفارت، همه رنگی به جز قرمز:  این ستاره هلندی در سال 2015 به رئال بتیس پیوست. طبق گزارش فوتبال لیکس، این ستاره هلندی قراردادی را با بتیس امضا کرد که طبق آن تیم می توانست هرلباس ورزشی اش بپوشد، به جز لباسهای قرمز.

*زلاتان وشروط غیرممکن: زلاتان می دانست که سران میلان قصد داشتند تا درتابستان 2012 او را به فروش برسانند. پی.اس.جی با او تماس گرفت تا مذاکراتی را برای جذب او آغاز کند.  ستاره سوئدی گویا از پروژه تیم پاریسی خوشش نیامد و تمام تلاشش را کرد تا مانع از نهایی شدن این انتقال شود. خود زلاتان دراین باره گفت:« وقتی صحبتهایم با مسئولان پی.اس.جی تمام شد، به همسرم گفتم که آنها هرگز توقعات مرا قبول نخواهند کرد.اما بیست دقیقه بعد پیغامی برایم آمد که همه چیز پذیرفته شده است. من هم پذیرفتم که به پاریس بروم؛ چون مرد عمل هستم.»

6363