بهترین کادوی تولد موراتا؛ هدیه ای متعلق به 9سال پیش

بهترین کادوی تولد موراتا؛ هدیه ای متعلق به 9سال پیش

سایت رسمی فوتبالی- آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی چلسی اخیرا و در روز 23 اکتبر تولد 26سالگی اش را جشن گرفت و در بین هدایای تولدش، دو کادوی ویژه و خاص نیز دریافت کرد. 

این کادو کمی دیرتر و دو هفته بعد از روز تولد موراتا به دستش رسید و پیراهن رئال مادرید با نام و شماره رائول گونسالس بود که اسطوره باشگاه مادریدی آن را امضا کرده و به موراتا هدیه کرده بود.

به همین بهانه آلوارو موراتا عکسی را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد که در آن بهترین کادوهای زندگی اش را منتشر کرد: یک جفت کفش و یک پیراهن رئال مادرید که رائول گونسالس که سالها پیش کاپیتان تیم مادریدی بوده، آن را به امضا رسانده.

موراتا ضمن انتشار این عکس، نوشت که این بهترین کادوهای تولد زندگی اش بوده و در پیغامش از هدیه همسرش آلیس کامپلوی ایتالیا و خورخه گونسالس، پسر رائول گونسالس نیز تشکر کرد.

این پیراهن رئال مادرید مربوط به فصل 10-2009 است و رائول بر روی آن این پیغام را برای موراتا نوشته:«برای دوستم آلوارو موراتا در جشن تولد 26 سالگی اش. بهترین ها را برایت در کارنامه ورزشی ات آرزومندم وخوشبختی را برای تو و خانواده ات خواستارم. کلی تولدت مبارک.»

6363