زلاتان: فقط به عنوان رئیس به پاریس برمی گردم

زلاتان: فقط به عنوان رئیس به پاریس برمی گردم

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی دنیای فوتبال بار دیگر اعلام کرده که قصد بازگشت به میلان را ندارد و تاکید کرده که تا زمانی که از دنیای فوتبال خداحافظی نکند، به فرانسه بازنخواهد گشت.

البته ایبرا تمایل زیادی دارد تا روزی به پاری سن ژرمن بازگردد ولی تصمیمش این است که در قالب یک سرمربی به تیم پاریسی بپیوندد. زلاتان در سن 37 سالگی فاز پایانی فوتبالش را پشت سرمی گذارد. او در سال 2018، 22 گل به ثمر رسانده و همچنان در اوج است. اما بالاخره زمانی خواهد رسید که او چالش جدیدی را آغاز کند. و به همین خاطر اعلام کرده که تنها وقتی به فرانسه بازخواهد گشت که به او پیشنهاد مربیگری تیم پاری سن ژرمن ارائه شود.

ایبرا که در بین سالهای 2012 تا2016 برای پی.اس.جی بازی می کرد، در طول این مدت 156 گل برای تیم پاریسی به ثمر رساند. او در گفتگو با روزنامه اکیپ گفته:« در پاری سن ژرمن از من خواسته اند تا برای باشگاه کار کنم. اگر روزی به پاری سن ژرمن بازگردم،به عنوان رئیس به این تیم خواهم رفت و نمی توانم برای هیچ کار دیگری به این تیم بروم.تنها راهی که ممکن است به تیم پاریسی بازگردم، در جامه سرمربی است. هیچ گزینه دیگری پیش رویم نیست. البته این بحث مربوط به الان نیست. من در حال حاضر فوتبال بازی می کنم و قصد دارم تا به حضورم در زمین چمن ادامه دهم؛ وقتی تصمیم بگیرم که چه کار دوست دارم انجام دهم، به همه دنیا خبر خواهم داد.»


در حال حاضر زلاتان ایبراهیموویچ، باید تصمیم بگیرد که آینده اش در چه تیمی خواهد بود. او اخیرا احتمال جدایی اش از لس آنجلس گلکسی و انتقال قرضی به تیمی دیگر در ماه ژانویه را رد کرده است. او به تازگی گمانه زنی ها در مورد پیوستن به یونایتد را تکذیب کرد و درعین حال اعلام کرده که بعید است به سن سیرو نیز بازگردد.

6363