تراکتورسازی4 - ذوب آهن یک / تراکتور با رانندگی تقوی می تازد

تراکتورسازی4  - ذوب آهن یک / تراکتور با رانندگی تقوی می تازد

وبسایت فوتبالی- دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تبریزی موفق شد با نتیجه سنگین 4 بر یک حریفش را شکست دهد.

هفته دوازدهم لیک هجدهم،

ورزشگاه یادگار امام تبریز

جمعه 18/08/97، ساعت 15:45

 
تیم داوری: 
محمدحسین زاهدی فر، بابک داوری و مهدی عالیقدر

کارت ها:

کارت زرد:


میلاد فخرالدینی دقیقه 3 از ذوب آهن

 هادی محمدی دقیقه 57 از ذوب آهن 

ترکیب تراکتورسازی:

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمدطیبی، احسان‌حاج‌صفی، محمدرضا‌مهدی‌زاده، علی‌طاهران، مهدی‌مهدی‌پور، یوکیاسوگیتا، مسعودشجاعی، دانیال‌اسماعیلی‌فر، آنتونی‌استوکس.

سرمربی: محمد تقوی

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا و ارسلان مطهری 

سرمربی: امید نمازی

گل:

گل اول برای ذوب آهن: (دقیقه 26، محسن مسلمان): حرکت تند و تیز مطهری پشت محوطه جریمه یک خطا برای این تیم به همراه داشت. محسن مسلمان پشت این ضربه قرار گرفت و توانست به زیبایی دروازه تراکتوری ها را باز کند.

گل اول برای تراکتورسازی:

دقیقه 57، لی اروین: گلزن تراکتوری ها تنها دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد پاس کات بک استوکس را در یک موقعیت تک به تک با مظاهری موفق شد دروازه ذوبی ها را باز کند.

 گل سوم برای تراکتورسازی:

دقیقه 62، لی اروین: باز هم لی اروین موفق شد دروازه ذوبی ها را باز کند تا او در کمترین زمان ممکن بتواند هت تریک کند و سه بار دروازه تیم مهمان را باز کند. او توانست باز هم با مظاهری تک به تک شد و توانست توپ ریباند را وارد دروازه کند.

 گل چهارم برای تراکتورسازی:

دقیقه 75، مسعود شجاعی: کاپیتان تیم ملی هم توانست در این بازی پای خود را به گل باز کند. مسعود شجاعی پس از پاس پهلوان توانست با یک ضربه دقیق دروازه تیم ذوب آهن را برای چهارمین بار باز کند.

 


دقایق حساس:

دقیقه 13 – مهمترین خطر این دیدار در این دقیقه اتفاق افتاد و ارسال بلند ذوبی ها با دخالت مدافع تراکتور راهی کرنر شد.

دقیقه 13 – ارسال بلند مسلمان موقعیت خوبی برای ذوبی ها ایجاد کرد که ضربه سر مهاجم ذوبی ها توسط مدافع تراکتوری ها دفع شد.

دقیقه 18 – شوت دیدنی دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه با واکنش به موقع مظاهری مهار شد.

دقیقه 38 – ارسال ذوبی ها از  جناح راست با ضربه آکروباتیک ماریون دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما این توپ از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 39 – شوت سنگین اسماعیلی فر از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 48 – اولین حمله این دیدار در نیمه دوم توسط ذوبی ها صورت گرفت اما این توپ راهی به دروازه تیم میزبان نیافت.

دقیقه 52 – ارسال خطرناک سرخ پوشان روی دروازه ذوبی ها چیزی نمانده بود تا موقعیت گلزنی برای این تیم به وجود بیاید اما پرواز مظاهری روی سر بازیکنان این تیم این خطرر را هم دور کرد.

دقیقه 87 – یک موقعیت دیگر چیزی نمانده بود تا دروازه ذوبی ها را برای پنجمین بار باز کند اما گلر ملی پوش این تیم توانست موقعیت خطرناک حریف را در حالتی تک به تک مهار کند.

دقیقه 1+90 – شوت راه دور ارناندز دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما فروزان توانست این تیم توپ را مهار کند.

2526