امباپه و دفاع از خودش برابر اتهامات فوتبال لیکس: خودم مالیاتم را پرداخت می کنم

امباپه و دفاع از خودش برابر اتهامات فوتبال لیکس: خودم مالیاتم را پرداخت می کنم

سایت رسمی فوتبالی- کیلیان امباپه ستاره جوان و فرانسوی پاری سن ژرمن در صحبت هایی  اعلام کرده که خودش شخصا مالیات همه درآمدهایش را می پردازد. این در حالی است که اخیرا رسانه های ورزشی اعلام کرده بودند که باشگاه پاری سن ژرمن مالیات های امباپه را پرداخت می کند. اما او در گفتگو با فرانس اینفو این صحبت ها را تکذیب کرده و گفته:« می خواهم اعلام کنم که من خودم تمام مالیات های مربوط به درآمدزایی هایم را در فرانسه می پردازم.»

فوتبال لیکس اخیرا گزارشی را در مورد شرط و شروط امباپه برای پیوستن به پاری سن ژرمن در تابستان 2017 منتشر کرده بود و حالا خود امباپه در این رابطه توضیحات بیشتری را ارائه کرده است:« این کاملا اشتباه است که باشگاه 10 میلیون یورو مالیات از طرف من پرداخت کرده. برای من مهمترین کار این بود تا به تیمی منتقل شوم که بتوانم بهترین بازی هایم را ارائه دهم و روند پیشرفتم را ادامه بدهم. طبیعتا انتخاب من پاری سن ژرمن بود.»


امباپه تا قبل از انتقال به پی.اس.جی در تیم موناکو بازی می کرد و در تابستان 2017 از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که رئال مادرید هم به دنبال به خدمت گرفتن او بود. اما رئالی ها در خرید او ناکام ماندند و امباپه عازم پاریس شد تا فوتبالش را در همان کشور فرانسه دنبال کند.

6363