عمو غلام بازیکن جدید برزیل + عکس

عمو غلام بازیکن جدید برزیل + عکس

به گزارش" ورزش سه " صنعت نفت آبادان برای بازی حساس روز یکشنبه شنبه، به مسجد سلیمان سفر می کند. این دیدار نه تنها دربی نفتی ها و دربی خوزستانی ها است به نوعی جدال مدعیان بدعت فوتبال در ایران هم به شمار می آید. بازی حساسی که هیچکدام از دو تیم به غیر از سه امتیاز فکر نمی کند حتی صنعت نفت آبادان که با مربی پرتغالی اش از یازده بازی 8 مساوی کسب کرده، 2 بازی را هم باخته و تنها یک برد داشته است. البته این تیم با همین مساوی ها توانست خودش را از جمع قعرنشینان جدول فعلا جدا کند اما نفت مسجد سلیمان حریفش اکنون یکی از قعرنشینان است هرچند نتیجه این بازی می تواند این تیم را به فاصله یک امتیازی آبادانی ها برساند.


با این وصف آبادانی ها که برای این بازی مهم آماده می شوند در آخرین تمرینشان با حضور یک هوادار ویژه روحیه گرفتند. این هوادار که نامش عمو غلام  و نزدیک به 45 سال است که تماشاگر جدی و متعصب این تیم است به سرتمرین صنعت نفت آمد و از سوی بازیکنان و کادرفنی با استقبال جالبی مواجه شد.


باشگاه صنعت نفت نیز برای تقدیر از این هوادار  قدیمی اش پیراهن تیم صنعت نفت که بسیار شبیه به لباس تیم ملی برزیل هم هست را در حالیکه نام خودش را روی آن حک کرده بودند، به او هدیه داد. عموغلام با این پیراهن با پائولوسرجیو سرمربی و بازیکنان نفت عکس یادگاری گرفت.