اوزیل: برایم مهم نیست که بقیه درموردم چه فکری می کنند؛ برای تبعیض از فوتبال ملی خداحافظی کردهم

اوزیل: برایم مهم نیست که بقیه درموردم چه فکری می کنند؛ برای تبعیض از فوتبال ملی خداحافظی کردهم

سایت رسمی فوتبالی- مسوت اوزیل، بازیکن خط میانی باشگاه آرسنال در گفت و گو با دیلی میل در مورد دلایلش برای خداحافظی ازتیم ملی فوتبال آلمان صحبت کرد و نسبت به انتقاداتی که از او به عمل آمده اظهار نظر کرد. این ستاره آلمانی که 4 سال در رئال مادرید بازی کرد وبا این تیم یک قهرمانی در لالیگا ویک قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و یک جام حذفی را فتح کرد در این رابطه گفت:« به حرفهایی که بقیه درموردم می گویند، گوش نمی دهم. این حرفها روی من تاثیری نمی گذارند.»

اوزیل که درفصل جاری یکی از ستاره های آرسنال است گفت:«برایم مهم نیست که بقیه در مورد من چه فکری می کنند. می دانم که افرادی هستند که مرا دوست ندارند و این هم بخشی از داستان زندگی است. ولی برای من مهم این است که نزدیکان و اطرافیانم درمورد من چه فکر می کنند.»

انتقادات از اوزیل، بعد از خداحافظی او از تیم ملی آلمان به مراتب شدت یافت. او که والدینی ترکیه ای دارد در مورد تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال ملی گفت:« به خاطر تبعیض، از فوتبال ملی خداحافظی کردم.»  اوزیل بار دیگر صحبتهایی که در ماه جولای و در هنگام خداحافظی اش از دنیای فوتبال برزبان آورده بود، تکرار کرد و گفت:« من وقتی می بریم، آلمانی هستم ولی هرزمان که می بازیم، یک مهاجر به حساب می آیم. البته من دوستان زیادی درتیم ملی آلمان دارم که همچنان آنها را حمایت و تشویق می کنم.»

اوزیل در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به اوضاعش در باشگاه آرسنال گفت:« شخصا اوضاع برایم خوب پیش می رود ولی این باعث نمی شود تا دست از تلاش و کوشش بکشم. مهمترین نکته این است که تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد. ما باید عطش و اشتیاقمان را حفظ کرده و به پیشرفت ادامه دهیم.»

6363