قربان بردیف: آزمون مهیای بازی برای روبین‌کازان است

قربان بردیف: آزمون مهیای بازی برای روبین‌کازان است

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی ترکمنستانی تیم روبین‌کازان روسیه از پایان دوره مصدومیت سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی خبر داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه روبین‌کازان روسیه، قربان بردیف می‌گوید که سردار آزمون دوران مصدومیتش را به پایان رسانده و مهیای بازی برای تیم روبین‌کازان در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه برابر تیم لوکوموتیو مسکو است.

سردار آزمون و پاول میگیلوتس در آخرین تمرین تیم روبین‌کازان پیش از مصاف هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه برابر تیم اسپارتاک مسکو با یکدیگر برخورد کردند که مصدومیت آنها را به دنبال داشت.

قربان بردیف، سرمربی تیم روبین‌کازان درباره شرایط سردار آزمون که 2 بازی اخیر برابر تیم‌های اسپارتاک مسکو و اورنبورگ را از دست داده بود گفت: بله، سردار آزمون مهیای بازی برابر تیم لوکوموتیو مسکو است و در تمرین‌های گروهی تیم روبین‌کازان همراه سایر بازیکنان شرکت می‌کند.

وی در واکنش به این پرسش که خط حمله تیم روبین‌کازان در دیدارهای اخیر به اندازه کافی خوب نبود، اظهار داشت: فکر می‌کنم این به خاطر غیبت سردار آزمون بود، البته همان‌طور که پیش از این هم گفته بودم ما بازیکنان غیر قابل تعویضی نداریم. هنوز خط میانی تیم روبین‌کازان دارای ثبات نیست که در روند گلزنی‌مان بسیار موثر است.

تیم روبین‌کازان که با 16 امتیاز رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه در اختیار دارد یکشنبه آینده میزبان تیم لوکوموتیو مسکو است.

9697