سرمربی مطرح ایتالیایی نامزد هدایت تیم عزت‌اللهی

سرمربی مطرح ایتالیایی نامزد هدایت تیم عزت‌اللهی

وبسایت فوتبالی- فرانچسکو گویدولین به احتمال فراوان هدایت تیم فوتبال ردینگ انگلیس را بر عهده خواهد گرفت.

 بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی فرانچسکو گویدولین 63 ساله در قامت سرمربی جدید تیم فوتبال ردینگ انگلیس ظاهر خواهد شد. وی در صورت عدم نتیجه‌گیری پل کلمنت، سرمربی فعلی تیم ردینگ در بازی خانگی هفته هفدهم چمپیونشیپ انگلیس برابر ایپسویچ جایگزین او می‌شود.

جیانلوکا نانی، مدیر ورزشی باشگاه ردینگ انگلیس با فرانچسکو گویدولین در ایتالیا تماس گرفته تا پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به او ارائه کند. این سرمربی ایتالیایی سابقه کار در تیم‌های ایتالیایی پالرمو، جنوا، پارما، اودینزه و سوانزی انگلیس را دارد.

کلمنت نیز هفته گذشته در واکنش به شایعه اخراجش از تیم ردینگ گفت: به خانه نمی‌روم و نگرانی هم ندارم. بیشتر نگرانی من انتخاب بازیکنان و تاکتیک تیمی برای بهترین بازی است. این چیزها در کنترل من قرار دارند اما اگر بخواهم درباره موارد دیگری فکر کنم کار اصلی خودم که بهبود فنی تیم ردینگ است از دست خواهد رفت. تصمیم اخراج من در اختیار باشگاه ردینگ است و می‌توانند آن را اتخاذ کنند. می‌توانند بگوید دیگر بس است و باید چیزی را تغییر دهیم.

تیم ردینگ که از سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است تا پایان هفته شانزدهم چمپیونشیپ انگلیس رتبه 22 جدول رده‌بندی 24 تیمی این رقابت‌ها را در اختیار دارد که منطقه سقوط به دسته‌ پایین‌تر محسوب می‌شود. چمپیونشیپ دومین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر است.

۲۵۲۶