واکنش آلگری به شایعه جدایی بن عطیه: او بازیکن مهمی برای ماست

واکنش آلگری به شایعه جدایی بن عطیه: او بازیکن مهمی برای ماست

سایت رسمی فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، شایعه جدایی بن عطیه در ماه ژانویه را رد کرد و مدعی شد که این بازیکن نقش مهمی در این تیم دارد.

به گزارش فوتبالی، بن عطیه به منچستریونایتد و بارسلونا لینک شده است. پس از بازگشت لئوناردو بونوچی دیگر زمان چندانی برای بازی به این بازیکن نمی رسد. علیرغم این صحبت ها، آلگری اعلام کرده که این مدافع هنوز بازیکنی کلیدی برای این تیم است و استفاده از سیستم چرخشی در باشگاه های بزرگ مهم است. آلگری در آستانه بازی با منچستریونایتد اظهار داشت: " بن عطیه؟ وقتی در تیم های بزرگ هستید زمان هایی هست که باید بیرون از زمین باشید. فکر می کنم او تا به حال در 50 % بازی های این فصل به میدان رفته است. او بازیکن مهمی برای ماست. "

با وجود این که آلگری بر اهمیت این بازیکن تاکید کرد اما این مدافع تا به حال تنها در 4 بازی از 11 بازی این فصل در سری آ بازی کرده و این در حالی است که او فصل گذشته در 21 بازی برای یوونتوس به میدان رفته بود. این بازیکن 31 ساله علنا اعلام کرده بود که از شرایط فعلی راضی نیست و بارسلونا نیز در جستجوی مدافع با تجربه ای است که در ماه ژانویه به خدمت بگیرد و بن عطیه یکی از اصلی ترین بازیکنان مد نظر این تیم برای خرید است. 

1070