هزینه 30هزار یورویی بکام برای موفقیت پسرش در دنیای تنیس

هزینه 30هزار یورویی بکام برای موفقیت پسرش در دنیای تنیس

سایت رسمی فوتبالی- رومئو، دومین فرزند دیوید بکام و همسرش ویکتوریا ، عشق وعلاقه به فوتبال را از پدرش به ارث برده و به همین خاطر اولین گامهای فوتبالی اش را در آکادمی فوتبال آرسنال برداشت. اما اودرسن 13 سالگی تصمیم گرفت تا کمی از فوتبال فاصله گرفته و به عشق واقعی اش، تنیس بپردازد.

از آن زمان سه سال گذشته و او همچنان ورزش تنیس را دنبال می کند. تابستان گذشته او در آکادمی تنیس رافا نادال در مایورکای اسپانیا ثبت نام کرد و زیرنظر گریگور دیمیتروف شروع به یادگیری نمود. در طول این مدت چند باری هم با تنیس های تراز اول دنیا از جمله اندی ماری و کارولین ووزنیاکی هم بازی شد. 

رومئو درسن 16 سالگی مهارتهایش را در دنیای تنیس به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا والدینش با پرداخت 30 هزار یورو برای او پیست تنیسی در منزلشان در کاستولدز انگلیس بسازند. طبق گزارش دیلی میل این پیست از چمن مصنوعی پوشیده شده و طراحی آن را طراح مشهوری به نام  مارکوس بارنت برعهده داشته و ساخت آن بیش از یک سال زمان برده.

این روزنامه در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که ویکتوریا بکام علاقه زیادی دارد تا پسرش رومئو، دیوید بکام دنیای تنیس لقب گیرد. 

یکی از نزدیکان خانواده بکام گفته که با وجودی که دیوید بکام همیشه علاقه بیشتری نسبت به ویکتوریا به این خانه داشته، اما حالا ویکتوریا این خانه را به منزله خانه پیشرفت رومئو می بیند و تابستانها با پسرشان رومئو به این خانه می روند تا او مشغول تنیس بازی کردن شود. ویکتوریا تمایل زیادی دارد تا رومئو هرچه بیشتر بتواند تمرین کند و مربیان صاحب نامی را برای آموزش تنیس به او، به خدمت می گیرد.

درگزارش دیلی میل به این نکته اشاره شده که گریگور دیمیتروف آینده درخشانی برای رومئو در دنیای تنیس می بیند.

6363