گزارش آ.اس: مسی غایب بزرگ سن سیرو؛ لئو چراغ سبز پزشکان را نگرفت

گزارش آ.اس: مسی غایب بزرگ سن سیرو؛ لئو چراغ سبز پزشکان را نگرفت

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که همه شواهد و قراین حکایت از آن داشت که لیونل مسی 17 روز بعد از مصدومیت از ناحیه دست، آماده بازگشت به میادین است، اما نام او در لیست ترکیب 11نفره بارسا در بازی با اینترمیلان قرار نگرفته است.

حالا وطبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس لیونل مسی تنها برای همراهی گروه وروحیه دادن به شاگردان والورده باکاروان بارسلونا عازم ایتالیا شده است. او هنوز چراغ سبز پزشکان برای بازگشت به زمین چمن را دریافت نکرده و تنها برای همراهی دوستانش، با سایر بازیکنان بارسلونا به شهر میلان سفر کرده است. هفده روز پس از مصدومیت لیونل مسی وشکستگی استخوان دست راستش در بازی با سویا، خیلی ها منتظر آن بودند که در بازی امشب بارسلونا مقابل اینترمیلان به تماشای بازگشت لیونل مسی به زمین چمن بنشینند.

اما این اتفاق رخ نداد و او همراه با دنیس سوارس و منیرالحدادی غایبان لیست ارنستو والورده برای بازی حساس با اینترمیلان هستند. البته بازیکنان اینتر قبل از آغاز بازی اعلام کرده بودند که خود را برای رویارویی با بارسا با حضور و بدون حضور مسی آماده کرده اند؛ اما قطعا نبود مسی آنها را خوشحال تر خواهد کرد. 

با وجودی که روند بهبود مسی سریعتر از زمان پیش بینی شده توسط پزشکان پیش رفت و خیلی ها منتظر بودند تا او را در بازی امشب ببینند، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. درپایان بازی سویا و بارسلونا و مشخص شدن شکستگی استخوان دست راست مسی، پزشکان اعلام کردند که او سه تا چهار هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود و حالا تنها 17 روز از آن زمان سپری شده است.


ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسا هم در کنفرانس خبری روز گذشته اش اعلام کرد که در مورد لیونل مسی اصلا ریسک نخواهد کرد.

شکستگی استخوان دست راست مسی به نحوی بود که نیاز به جراحی نداشت واستفاده از یک محافظ برای بهبود ماجرا کافی است. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مسی قادر به همراهی بارسلونا در بازی با رئال بتیس خواهد بود و یا اینکه والورده و اعضای کادر پزشکی بارسا ترجیح می دهند تا با استراحت دادن به ستاره آرژآنتینی شان در آن بازی، کوچکترین ریسکی نکنند.بعد از بازی بارسا مقابل بتیس، وقفه برگزاری بازیهای ملی از راه خواهد رسید و طبق پیش بینی های ابتدایی، بعد از آن وقفه خواهیم توانست تا دوباره لیونل مسی را درترکیب تیم کاتالان ببینیم.

6363