افزایش روزانه 100هزار فالوور صفحات یووه درشبکه های اجتماعی به لطف حضور رونالدو

افزایش روزانه 100هزار فالوور صفحات یووه درشبکه های اجتماعی به لطف حضور رونالدو

سایت رسمی فوتبالی- دربازار نقل و انتقالات تابستانی بود که سران یوونتوس موفق شدند تا با جلب رضایت کریستیانو رونالدو این ستاره پرتغالی را از رئال مادرید خریداری کرده و به تورین ببرند. از زمان انجام این انتقال، اوضاع درباشگاه ایتالیایی دستخوش تحولات فراوانی شده است. از نظر کیفی، یوونتوس توانسته بهترین شروع ممکن در فصل را در طول تاریخ باشگاه در رقابتهای سری آ تجربه کند: کسب 31 امتیاز در 11 بازی و صدرنشینی در جدول رقابتهای این فصل. آنها با 9 برد، یک تساوی و بدون باخت و به ثمر رساندن مجموعا24 گل در این جایگاه قرار دارند.

اما تاثیرگذاری خرید کریس در باشگاه مادریدی از لحاظ آماری هم جالب توجه است. هرروز تعداد فالوورهای صفحات رسمی باشگاه یوونتوس در شبکه های اجتماعی افزایش می یابد وبدین ترتیب درآمدزایی یوونتوس هم بیشتر و بیشتر می شود. در110 روزی که کریستیانو رونالدو به عضویت باشگاه یوونتوس درآمده، تعداد فالوورهای صفحه رسمی این باشگاه در فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توئیتر رشد قابل ملاحظه ای داشته است و در طول این 5 ماه، یازده میلیون نفر به هواداران بینکونری در شبکه های اجتماعی اضافه شده و این رشد قابل توجهی، به ویژه در زمان مذاکرات یووه برای به امضا رساندن قراردادهای تبلیغاتی است.

قبل از انتقال رونالدو به یوونتوس، صفحه رسمی این باشگاه در شبکه های اجتماعی توئیتر، فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرام، مجموعا 49.700.000 نفر بود. اما حالا تعداد فالوورهای این صفحات به 61.900.000 نفر رسیده؛ این یعنی افزایش 11.000.000 فالوور در طول این پنج ماه. یعنی به طور متوسط در هرروز 101هزار نفر به فالوررهای یوونتوس در شبکه های اجتماعی پیوسته اند.


این روند صعودی به ویژه دراینستاگرام از ارزش به مراتب بیشتری برخوردار است. از زمانی که کریستیانو رونالدو توانست با پیشی گرفتن از سلنا گومز، پرفالوورترین چهره اینستاگرام لقب بگیرد (باداشتن بیش از 145 میلیون فالوور)، تعداد فالوورهای یووه هم 8 میلیون نفر افزایش یافته و به مرز 18 میلیون فالوور رسیده.


درحال حاضر یووه 40 میلیون یورو از اسپانسرهایش دریافت می کند: 23 میلیون یورو از آدیداس و16میلیون یورو از جیپ؛ قراردادهای فعلی باشگاه بینکونری با این دوبرند تا سال 2021 اعتبار دارد. و حالا و با افزایش چشمگیرتعداد فالوورهای یووه درشبکه های مختلف اجتماعی، آنها می توانند در قراردادهای تجاری آتی شان ارقام قابل توجه تری را پیشنهاد دهند.

آنچه مسلم است این است که خرید کریس از هرحیث یک برگ برنده برای باشگاه ایتالیایی بوده. چه درعرصه فوتبالی وچه درعرصه تجاری.

6363